وزیر رودریگز انتصاب مجدد رهبری در دو موزه ملی را اعلام کرد

[ad_1] GATINEAU، 15 مارس 2022 محترم پابلو رودریگز، وزیر میراث کانادا، امروز از انتصاب مجدد روسای هیئت امنای موزه مهاجرت کانادا در اسکله 21 و موزه حقوق بشر کانادا خبر داد. موزه مهاجرت کانادا در اسکله 21 رابرت واینبرگ (رئیس)، مجدداً برای یک دوره دو ساله منصوب شد رابرت واینبرگ برای اولین بار در سال

کد خبر : 179354
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱:۵۶
وزیر رودریگز انتصاب مجدد رهبری در دو موزه ملی را اعلام کرد

[ad_1]

GATINEAU، 15 مارس 2022

محترم پابلو رودریگز، وزیر میراث کانادا، امروز از انتصاب مجدد روسای هیئت امنای موزه مهاجرت کانادا در اسکله 21 و موزه حقوق بشر کانادا خبر داد.

موزه مهاجرت کانادا در اسکله 21

رابرت واینبرگ (رئیس)، مجدداً برای یک دوره دو ساله منصوب شد

رابرت واینبرگ برای اولین بار در سال 2017 به عنوان رئیس موزه مهاجرت کانادا در Pier 21 منصوب شد. حرفه سازنده آقای واینبرگ در خدمات عمومی فدرال بیش از 35 سال طول کشید، از جمله 28 سال در زمینه مهاجرت در مناصب مختلف در سراسر کانادا و خارج از کشور. . او در حال حاضر یک محقق ارشد در بنیاد کانادا غرب است و چندین مقاله در مورد تاریخچه و سیاست های مهاجرت منتشر کرده است.

یک شرکت کرون در مجموعه میراث کانادایی، موزه مهاجرت کانادا در اسکله 21 در هالیفاکس موضوع مهاجرت به کانادا را بررسی می کند تا به عموم مردم کمک کند تجربیات مهاجران را هنگام ورود به کانادا درک کنند. همچنین به بررسی نقش حیاتی مهاجرت در ساختن کانادا و کمک های مهاجران به فرهنگ، اقتصاد و شیوه زندگی این کشور می پردازد.

موزه حقوق بشر کانادا

J. Pauline Rafferty (رئیس)، برای یک مأموریت دو ساله مجدداً منصوب شد

پائولین رافرتی برای اولین بار در سال 2017 به عنوان رئیس موزه حقوق بشر کانادا منصوب شد. خانم رافرتی از سال 2001 تا 2012 مدیر عامل موزه سلطنتی بریتیش کلمبیا بود. او باستان شناس آموزش دیده، همچنین در تفسیر میراث کار کرده است. او در طول زندگی حرفه‌ای خود، سمت‌های مختلف در سطوح بالای دولتی را بر عهده داشته است و در سال 1990 به عنوان دستیار معاون وزیر در وزارت برابری زنان بریتیش کلمبیا منصوب شد. از سال 2012، او در هیئت مدیره سازمان‌های ملی و استانی فعال بوده است. او در سال 2016 مفتخر به دریافت نشان بریتیش کلمبیا شد و همچنین مدال جوبیلی الماس ملکه را دریافت کرد.

یک شرکت سلطنتی در مجموعه میراث کانادایی، موزه حقوق بشر کانادا در وینیپگ، موضوع حقوق بشر را با ارجاع ویژه اما نه انحصاری به کانادا، به منظور افزایش درک عمومی از حقوق بشر، برای ترویج احترام به دیگران، بررسی می کند. و تشویق به تفکر و گفتگو.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.