وزیر روابط تاج و تخت به صورت مجازی با رهبران و شرکای ملل اول در منیتوبا دیدار می کند.

[ad_1] 20 ژانویه 2022 – اتاوا، روز – روابط تاج و تخت و امور شمالی کانادا آقای مارک میلر، وزیر روابط تاج و تخت، یک سری گفتگوها را با رهبری ملل اول در منیتوبا در این هفته تکمیل کرد تا در مورد اولویت‌های آنها و کارهای مهمی که برای تقویت روابط و ایجاد اعتماد با

کد خبر : 158344
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
وزیر روابط تاج و تخت به صورت مجازی با رهبران و شرکای ملل اول در منیتوبا دیدار می کند.

[ad_1]

20 ژانویه 2022 – اتاوا، روز – روابط تاج و تخت و امور شمالی کانادا

آقای مارک میلر، وزیر روابط تاج و تخت، یک سری گفتگوها را با رهبری ملل اول در منیتوبا در این هفته تکمیل کرد تا در مورد اولویت‌های آنها و کارهای مهمی که برای تقویت روابط و ایجاد اعتماد با ملل اول در استان انجام می‌شود بحث کند.

روز دوشنبه، 17 ژانویه، وزیر میلر با لورتا راس، کمیسر معاهده، از کمیسیون روابط معاهده مانیتوبا، ملاقات کرد تا در مورد آموزش عمومی، پژوهش متمرکز و فرصت‌های مشارکت با جوامع و سازمان‌های ملت اول برای پیشبرد بهترین روابط معاهده بحث کند.

وزیر میلر سپس با رئیس بزرگ آرلن دوما، از مجمع روسای منیتوبا (AMC) گفت‌وگو کرد تا در مورد موضوعاتی مانند پاسخ به همه‌گیری کووید-19، تأثیرات مدارس مسکونی و راه‌های ادامه همکاری با یکدیگر به شیوه‌ای که اجازه می‌دهد بحث کند. AMC برای حمایت از گروه های First Nations.

همچنین، وزیر با شورای قبیله ای کیواتین برای گفتگو در مورد موضوعاتی مانند خودمختاری، COVID-19، مسکن و فرصت های توسعه اقتصادی دیدار کرد.

وزیر میلر همچنین با سیندی وودهاوس، رئیس منطقه ای مجمع ملل اول برای منیتوبا، از جمله معاهدات، تقویت روابط استانی و منافع متقابل در رابطه با کودکان و خانواده ها و تشخیص کارهایی که هنوز باید انجام شود، گفتگوهای سازنده زیادی داشت.

علاوه بر این، وزیر میلر با جری دنیلز، رئیس سازمان سران جنوبی (SCO) ملاقات کرد تا در مورد اولویت‌های کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای – که شامل ادامه ایجاد روابط قوی، بازسازی کشور، کودکان و خانواده‌ها می‌شود، بحث کند.

وزیر سپس با Manitoba Keewatinowi Okimakanak رئیس بزرگ پادگان Settee در مورد مسائل مرتبط با اولین ملل شمالی مانیتوبا ملاقات کرد. گفتگوها شامل ادامه کار برای رسیدگی به موضوع زنان، دختران و افراد بومی ناپدید شده و قتل شده بومی، 2SLGBTQQIA+، اجرای قوانین و Scoop دهه شصت بود.

روز سه شنبه، 18 ژانویه، وزیر میلر با رئیس جدید منتخب اسکات هارپر از شورای قبیله ای دریاچه جزیره دیدار کرد تا در مورد علائق و اولویت های شورای قبیله ای برای میز بحث به رسمیت شناختن حقوق بومیان و خودمختاری صحبت کند.

وزیر سپس با رهبری ملت فاکس لیک کری در مورد میز بحث به رسمیت شناختن حقوق بومیان و خودمختاری توسط اولین ملت و ادعای حق مالکیت زمین در پیمان آنها ملاقات کرد.

در نهایت، وزیر میلر با کمیته استحقاق اراضی معاهده، همراه با نمایندگان کشورهای اول حقوق امضاکننده توافقنامه چارچوب استحقاق زمین، دیدار کرد. آنها با هم در گفتگوهای معنادار، صریح و دشوار در مورد بهترین راه‌ها برای تحقق ادعای حق مالکیت زمین در منیتوبا شرکت کردند.

در حالی که وزیر در دو روز گذشته با کشورهای اول دیدار داشته است، او مشتاق همکاری با سایر شرکای بومی و همچنین دولت های استانی و منطقه ای برای تعیین اولویت ها و برنامه های اقدام برای پیشبرد آشتی است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.