وزیر دیان لبوتییله از حمایت یک میلیون دلاری دولت کانادا برای هتل Universel de Rivière-du-Loup خبر داد.

[ad_1] موسسه ریویر دو لوپ در حال مدرن سازی امکانات خود برای ارتقاء کیفیت ارائه خدمات گردشگری و رقابت پذیری است. ریویر دو لوپ ، کبک ، 8 ژوئیه 2021 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) منطقه Bas-Saint-Laurent تعداد زیادی از مشاغل و سازمان های پویا را با ایده های ابتکاری که به

کد خبر : 92808
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
وزیر دیان لبوتییله از حمایت یک میلیون دلاری دولت کانادا برای هتل Universel de Rivière-du-Loup خبر داد.

[ad_1]

موسسه ریویر دو لوپ در حال مدرن سازی امکانات خود برای ارتقاء کیفیت ارائه خدمات گردشگری و رقابت پذیری است.

ریویر دو لوپ ، کبک ، 8 ژوئیه 2021 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

منطقه Bas-Saint-Laurent تعداد زیادی از مشاغل و سازمان های پویا را با ایده های ابتکاری که به ایجاد بافت اقتصادی قوی محلی کمک می کند ، شمارش می کند. برخی از سازمانها موفق به سازگاری با همه گیری شده اند و در حال پیشرفت هستند ، در حالی که برخی دیگر مجبور به کاهش فعالیتهای خود شده اند. امروزه ، همانطور که برای بهبود اقتصادی برنامه ریزی می کنیم ، آنها اکنون بیش از هر زمان دیگری به حمایت نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که جوامع آنها همچنان قوی هستند. دولت کانادا متعهد شده است که در ادامه فعالیت های خود به آنها کمک کند و رشد و موفقیت آنها را تقویت کند.

با این حساب ، دیان لبوتیلیر محترم ، نماینده پارلمان Gaspésie-Les Îles-de-Madeleine و وزیر درآمد ملی ، به نمایندگی از ملانی جولی ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول CED ، امروز یک میلیون دلار برای حمایت مالی از H Universtel Universel de Rivière-du-Loup اعلام کرد.

این مشارکت قابل بازپرداخت به مرکز گردشگری چهار ستاره این امکان را می دهد که با لابی خود هماهنگ شده و نوسازی کرده و مناطق مشترک خود را مدرن کند. همچنین قادر به خرید و نصب آسانسور و تجهیزات دیجیتال خواهد بود. این کار که از قبل آغاز شده است ، در ماه های آینده به پایان می رسد.

دولت کانادا از مشاغل و سازمانهایی که در جوامع خود مایه افتخار هستند ، به رسمیت می شناسد و از آنها حمایت می کند. بهبود اقتصادی کبک ، در میان چیزهای دیگر ، متکی به صنعت قوی گردشگری با سازمان هایی است که به خوبی در اقتصاد منطقه فعالیت می کنند. بازیگران این بخش سهم عمده ای در رشد و همچنین دارایی های کلیدی در بازسازی اقتصادی قوی تر ، مقاوم تر و عادلانه تر برای همه دارند.

نقل قول

“من خوشحالم که دولت ما در این برهه حساس از مشاغل و سازمانهای گردشگری بس سن لوران حمایت می کند. دولت ما در حال سرمایه گذاری در این بخش ها است که از همه گیری شدید آسیب دیده است. بازسازی هایی از این دست باعث می شود صنعت گردشگری قوی تر از همیشه بازگردد و بار دیگر آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و بین المللی در مناطق ما باشد. “

دیان لبوتیلیر ، نماینده پارلمان Gaspésie-Les Îles-de-la-Madeleine و وزیر درآمد ملی

وی گفت: “صنعت گردشگری از این همه گیری بسیار آسیب دیده است و از طریق برنامه بهبودی ما برای اقتصاد قوی ، دولت ما متعهد شده است که با این بازیگران اصلی همراهی کند ، بنابراین آنها آماده هستند تا با قدرت پس از بحران بازگردند. ما از آغاز این وضعیت بی سابقه ، با اقدامات مشخص ، اینجا بوده ایم و با تحول اوضاع از گردشگری حمایت خواهیم کرد. ما نمی توانیم اقتصاد کشورمان را بدون مشارکت بازیگران جامعه گردشگری به فعالیت بازگردانیم. “

ملانی جولی ، نماینده پارلمان Ahuntsic-Cartierville ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول CED

حقایق فوری

  • کمک های مالی تحت برنامه توسعه اقتصادی کبک CED اعطا شده است. هدف این برنامه کمک به جوامع برای استفاده از فرصت های توسعه و تنوع اقتصادی است که برای آینده امیدوار کننده است.
  • بهبود اقتصادی موفق از جمله به واکسیناسیون هرچه بیشتر کانادایی ها بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر: واکسن های COVID-19.
  • CED شریک اصلی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه ای خود ، مشاغل را پشتیبانی می کند ، از سازمان ها و همه مناطق سراسر کبک در اقتصاد فردا حمایت می کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

کاترین مونیر-دسروچر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.