وزیر دومین عضویت شورای جوانان کشاورزی کانادا را آغاز کرد

[ad_1] 22 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا با تکیه بر موفقیت اولین گروه از شورای جوانان کشاورزی کانادا، محترم ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، امروز دوره درخواست برای گروه دوم را آغاز کرد. وزیر بیبو در کنفرانس آینده غذای Farm Credit Canada (FCC) به

کد خبر : 170001
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۵۷
وزیر دومین عضویت شورای جوانان کشاورزی کانادا را آغاز کرد

[ad_1]

22 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

با تکیه بر موفقیت اولین گروه از شورای جوانان کشاورزی کانادا، محترم ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، امروز دوره درخواست برای گروه دوم را آغاز کرد. وزیر بیبو در کنفرانس آینده غذای Farm Credit Canada (FCC) به مناسبت روز کشاورزی کانادا، با حضور اعضای اولین گروه شورا، این اعلامیه را اعلام کرد.

جوانان کانادایی پویا، درگیر و مشتاق آینده بخش کشاورزی و کشاورزی هستند. جوانان کانادایی با ایجاد یک انجمن برای نسل بعدی برای ارائه ایده های نوآورانه و تازه، می توانند نقش فعالی در تصمیم گیری هایی که آینده آنها را شکل می دهد، ایفا کنند.

دوره 18 ماهه دومین گروه به طور رسمی در تابستان 2022 آغاز می شود و از اعضای جدید و بازگشته تشکیل می شود – جوانان خلاق و علاقه مند به غذا و کشاورزی. با اعضایی از سراسر کشور، از جمله نمایندگان منطقه ای و بومی، متنوع باقی خواهد ماند.

شورای جوانان به طور منظم با وزیر بیبو و همچنین مقامات دپارتمان ملاقات می کند تا در مورد موضوعاتی که برای جوانان شاغل در بخش های کشاورزی و مواد غذایی کار می کنند و مشاوره در مورد سیاست ها و برنامه های مربوط به کشاورزی بیشترین اهمیت را دارد بحث کند.

شورای جوانان کشاورزی کانادا قبلاً بازخورد ارزشمندی را در مورد موضوعات مهمی که بر این بخش تأثیر می‌گذارند، از جمله کشاورزی پایدار، درک چالش‌های پیرامون شکاف شهری و روستایی، و بهترین روش جذب جوانان به این بخش ارائه کرده است، که در یک زمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از کمبود نیروی کار علاوه بر این، توصیه‌های شورا همچنین به توسعه ابتکار جدید ارتباطات کشاورزی دولت کانادا کمک کرده است، که هدف آن کمک به مردم برای درک بهتر نحوه تولید مواد غذایی است، در حالی که بخش را قادر می‌سازد تا انتظارات مصرف‌کننده را بهتر درک کند.

جوانان 18 تا 30 ساله که در زنجیره ارزش کشاورزی و کشاورزی و غذایی کار می کنند یا در حال تحصیل هستند و علاقه مند به شکل دادن به آینده این بخش هستند، تشویق می شوند که در اینجا درخواست دهند. آخرین مهلت درخواست 22 مارس 2022 است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.