وزیر دفاع یمن: غافلگیری‌های بیشتری برای دشمن داریم

[ad_1] وزیر دفاع یمن که برای بازدید از تشکیلات نظامی این کشور به منطقه پنجم نظامی یمن رفته بود، گفت یمن آماده ایستادگی در برابر دشمن و پاسخگویی است و این یمن است که در دریای سرخ و دریای مکران دست برتر را دارد. این سخنان وزیر دفاع یمن بعد از حمله بامدادی امروز آمریکا

کد خبر : 454119
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲:۱۰
وزیر دفاع یمن: غافلگیری‌های بیشتری برای دشمن داریم

[ad_1]

وزیر دفاع یمن که برای بازدید از تشکیلات نظامی این کشور به منطقه پنجم نظامی یمن رفته بود، گفت یمن آماده ایستادگی در برابر دشمن و پاسخگویی است و این یمن است که در دریای سرخ و دریای مکران دست برتر را دارد.

این سخنان وزیر دفاع یمن بعد از حمله بامدادی امروز آمریکا و انگلیس به خاک یمن مطرح شده است. بامداد امروز آمریکا و انگلیس در پاسخ به عملیات‌های ارتش یمن در دریای سرخ علیه کشتی‌های اسرائیلی و نیروهای آمریکایی، بیش از ۱۲ نقطه در یمن را با هواپیما، کشتی و زیردریایی مورد هدف قرار دادند.

 بلافاصله بعد از این حمله، نیروهای انصارالله یمن خبر دادند که در حال شلیک موشک‌های بالستیک به سمت مواضع دشمن در دریای سرخ و باب‌المندب هستند.

محمد ناصر العاطفی در ادامه اضافه کرد: «هر چه جنگ علیه مردم غزه طولانی‌تر شود، غافلگیری‌های ما نیز بیشتر خواهد شد. این غافلگیری‌ها در زمانی آشکار خواهند شد که سید [بدر الدین الحوثی] رهبر [انصارالله] مشخص می‌کند».

العاطفی ادامه داد: «به آن‌هایی که در دریاها جزایرمان و تمام جغرافیای یمن هستند، می‌گوییم که مرحله قیمومیت، هژمونی و تبعیت به گور سپرده شده است. آن زمان رخت بربسته و دیگر باز نمی‌گردد. اینک یمنی جدید با حاکمیت و اراده کامل به میان آمده که از تصمیم‌گیری ملی برخوردار است».

وزیر دفاع یمن در عین حال به آمریکا و انگلیس هشدار داد: «از منطقه خارج شوید و بهانه‌ها و توجیه‌های واهی را دستاوزیر قرار ندهید. انگشتان ما روی ماشه است. روحیه ما سخت‌تر از فولاد است».

محمد ناصر العاطفی در پایان همچنین گفت: «بارها و بارها هشدار دادیم که دریای سرخ برای رژیم دشمن صهیونیستی دیگر ممنوعه شده است. ما تنها کشتی‌هایی دشمن اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به [فلسطین اشغالی] می‌روند و آن‌هایی را که به اسرائیل کمک می‌کنند، هدف قرار می‌دهیم».

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.