وزیر دفاع ملی تقریباً در انجمن GLOBSEC 2021 براتیسلاوا شرکت می کند

[ad_1] 17 ژوئن 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا کانادا به عنوان یکی از کشورهای بنیانگذار ناتو ، همچنان عضو متعهد اتحاد و شریک در دفاع از منطقه آتلانتیک شمالی است. در یک محیط امنیتی جهانی که به سرعت در حال تحول است ، همکاری چند جانبه در داخل ناتو و

کد خبر : 94786
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
وزیر دفاع ملی تقریباً در انجمن GLOBSEC 2021 براتیسلاوا شرکت می کند

[ad_1]

17 ژوئن 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

کانادا به عنوان یکی از کشورهای بنیانگذار ناتو ، همچنان عضو متعهد اتحاد و شریک در دفاع از منطقه آتلانتیک شمالی است. در یک محیط امنیتی جهانی که به سرعت در حال تحول است ، همکاری چند جانبه در داخل ناتو و با شرکای خارجی در حفظ امنیت ، آزاد و مرفه بودن جامعه فرا اقیانوس اطلس و در عین حال کمک به تضمین صلح و ثبات جهانی ضروری است.

امروز ، وزیر دفاع ملی ، Harjit S. Sajjan ، عملاً در یک میزگرد جذاب با عنوان شرکت کرد ناتو 2030: چگونه به آنجا برسیم؟ به عنوان بخشی از انجمن GLOBSEC 2021 براتیسلاوا. یاروسلاو ناچ ، وزیر دفاع جمهوری اسلواکی و رادمیلا شکرینسکا ، وزیر دفاع جمهوری مقدونیه شمالی از جمله همکاران وزیر بودند.

وزیر سایجان و همکارانش در مورد موضوعات کلیدی دفاعی و امنیتی ، از جمله ناتو 2030 ، تحول چالش هایی مانند تغییر آب و هوا و ظهور حوزه های عملیاتی مانند فضای مجازی ، و همچنین نقش ذینفعان خارجی در کمک به ناتو در پاسخ به تهدیدهای امنیتی کنونی و آینده بحث کردند.

وزیر سجاد در مورد افزایش تعامل با صنعت و دانشگاه برای تقویت نوآوری تکنولوژیکی صحبت کرد و بر همکاری کانادا با نوآوران کانادایی از طریق برنامه Innovation for Defense Excellence and Security (IDEaS) تاکید کرد. وی بر نقش مهم تأسیسات امنیتی ارتباطات (CSE) در حفظ زیرساخت ها و انعطاف پذیری حیاتی کانادا و محافظت از کانادایی ها در برابر تهدیدات سایبری تاکید کرد. همچنین ، وی سرمایه گذاری های انجام شده در نیروهای مسلح کانادا و وزارت دفاع ملی را مورد تاکید قرار داد و بر تعهد دولت کانادا برای همکاری نزدیک با صنعت برای اطمینان بیشتر در برنامه ریزی و تدارکات دفاعی تاکید کرد.

وزیر سجان بر تعهد کانادا برای کمک به سازگاری ناتو ، تقویت همکاری بین متحدان و حفظ وحدت هدف این اتحادیه تاکید کرد. وقتی همه با هم کار کنند ناتو قوی تر و مقاوم تر است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.