وزیر دفاع ملی، ماه تاریخ سیاه را در سال 2022 جشن می گیرد

[ad_1] 1 فوریه 2022 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا آنیتا آناند، وزیر دفاع ملی، امروز به مناسبت ماه تاریخ سیاه بیانیه زیر را صادر کرد: «من مفتخرم که ماه تاریخ سیاه‌پوستان امسال و میراث‌ها، دستاوردها و کمک‌های سیاه‌پوستان کانادایی را که در طول تاریخ، برای تبدیل کانادا به کشوری از نظر

کد خبر : 164018
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۴:۵۲
وزیر دفاع ملی، ماه تاریخ سیاه را در سال 2022 جشن می گیرد

[ad_1]

1 فوریه 2022 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

آنیتا آناند، وزیر دفاع ملی، امروز به مناسبت ماه تاریخ سیاه بیانیه زیر را صادر کرد:

«من مفتخرم که ماه تاریخ سیاه‌پوستان امسال و میراث‌ها، دستاوردها و کمک‌های سیاه‌پوستان کانادایی را که در طول تاریخ، برای تبدیل کانادا به کشوری از نظر فرهنگی متنوع، دلسوز و مرفه امروزی بسیار انجام داده‌اند، به رسمیت بشناسم.

ماه تاریخ سیاه از سال 1926 جشن گرفته می شود و در سال 1995 حرکت به رسمیت شناختن مشارکت سیاه پوستان کانادایی و فوریه به عنوان ماه تاریخ سیاه پوستان به تصویب مجلس رسید. با توجه به موضوع امسال است فوریه و همیشه: امروز و هر روز تاریخ سیاه را جشن می گیریممن از همه دعوت می‌کنم تا درباره تاریخ سیاه‌پوستان در کانادا و کمک‌هایی که سیاه‌پوستان و جوامع سیاه‌پوست به همه بخش‌های جامعه از جمله ارتش انجام داده‌اند، بیشتر بیاموزند.

اعضای سیاهپوست نیروهای مسلح کانادا (CAF) چه در عملیات داخلی یا بین المللی، چه در زمان صلح و چه در زمان درگیری، دیدگاه های منحصر به فرد و تجربیات زیسته خود را به خدمت سربازی آورده اند. امروزه ملوانان سیاه پوست، سربازان، هوانوردان و کارکنان خدمات عمومی به روش های بی شماری به کمک های قوی به تیم دفاعی ادامه می دهند. من به عنوان وزیر دفاع ملی، افتخار می کنم که خدمات آنها را به رسمیت می شناسم و همه را تشویق می کنم که همین کار را انجام دهند – نه تنها در ماه فوریه، بلکه در تمام طول سال.

در حالی که ما در رویدادها و جشن‌های ماه تاریخ سیاه‌پوستان شرکت می‌کنیم، مهم است که بدانیم ماه تاریخ سیاه‌پوست فراخوانی است برای کانادایی‌ها تا گذشته ما را بشناسند، برای از بین بردن موانع امروزی تلاش کنند و آینده‌ای روشن‌تر را با هم از طریق مشارکت و احترام بسازند. با این روحیه است که من برای نژادپرستی و تبعیض که توسط اعضای تنها واحد نظامی سیاه پوست کانادا، گردان ساختمانی شماره 2 تجربه شده است، عذرخواهی خواهم کرد. یک رویداد بزرگداشت در تابستان امسال، پس از مشورت معنادار با فرزندان و اعضای جامعه برگزار خواهد شد.

من می‌دانم که برای ایجاد سازمانی که در آن همه احساس خوشامد و ارزشمندی کنند و تنوع به طور کامل مورد استقبال قرار گیرد، باید کارهای بیشتری انجام شود. من مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با معاون وزیر و رئیس ستاد دفاع، و شبکه کارمندان سیاه پوست دفاع هستم تا سازمانی فراگیرتر، نماینده و پذیراکننده تر برای اعضا و کارمندان سیاه پوست خود ایجاد کنیم تا کانادایی ها از همه جوامع بتوانند ببینند. خودشان و ارزش‌هایی که برایشان عزیز است، در ما منعکس شده است.»

پیوندهای مرتبط

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.