وزیر دفاع آناند سفر خود به اوکراین را به پایان رساند

[ad_1] 31 ژانویه 2022 – کیف، اوکراین – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا امروز، آنیتا آناند، وزیر دفاع، سفر خود به اوکراین را به پایان رساند – اولین مقصد از سه مقصد در اولین سفر خارجی رسمی او به عنوان وزیر دفاع ملی. در طول سفر دو روزه خود، او مجدداً بر تعهد قوی

کد خبر : 163505
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲:۱۵
وزیر دفاع آناند سفر خود به اوکراین را به پایان رساند

[ad_1]

31 ژانویه 2022 – کیف، اوکراین – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

امروز، آنیتا آناند، وزیر دفاع، سفر خود به اوکراین را به پایان رساند – اولین مقصد از سه مقصد در اولین سفر خارجی رسمی او به عنوان وزیر دفاع ملی. در طول سفر دو روزه خود، او مجدداً بر تعهد قوی کانادا به اوکراین تأکید کرد و با چند تن از همتایان اوکراینی خود و اعضای نیروهای مسلح کانادا که در عملیات UNIFIER مستقر شده بودند، دیدار کرد.

وزیر آناند و الکسی رزنیکوف وزیر دفاع اوکراین اولین دیدار دوجانبه حضوری خود را که پس از سه دیدار قبلی در ماه های اخیر برگزار شد، برگزار کردند.

وزیران درباره تمدید و گسترش عملیات UNIFIER، آموزش نظامی و ظرفیت سازی نیروهای مسلح کانادا (CAF) در اوکراین که اخیراً اعلام شده است، گفتگو کردند. وزیر آناند بار دیگر تاکید کرد که کانادا در برابر تجاوز و ارعاب روسیه در حمایت خود از مردم اوکراین ثابت قدم است و متعهد به یافتن راه‌های مسالمت‌آمیز برای پیشبرد دموکراسی و ثبات است. وزیر رزنیکوف از ادامه تلاش‌های نظامی و دیپلماتیک کانادا در حمایت از اوکراین ابراز قدردانی کرد.

وزیر آناند در حالی که در کیف بود، با الکسی دانیلوف، دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین و دنیس موناستیرسکی، وزیر امور داخلی اوکراین نیز گفتگو کرد. آنها در مورد چالش های امنیتی جاری پیش روی اوکراینی ها و تعهد کانادا برای کمک به اوکراین برای تقویت توانایی خود برای دفاع از خود در برابر طیف وسیعی از تهدیدها بحث کردند. آنها همچنین بر اهمیت امنیت جمعی در حفظ صلح و امنیت جهانی و نظم بین المللی مبتنی بر قوانین تاکید کردند.

وزیر همچنین این فرصت را داشت که با اعضای CAF مستقر در عملیات UNIFIER ملاقات کند و شخصاً از آنها برای کمک های قابل توجه آنها در حمایت از نیروهای امنیتی اوکراین تشکر کرد. او بر نقش مهمی که کار CAF در کمک به تقویت این نیروها به طور کلی ایفا می کند، تأکید کرد.

وزیر آناند در مرحله بعدی به بروکسل سفر خواهد کرد تا با ینس استولتنبرگ دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی دیدار کند. در حالی که وزیر در آنجا حضور دارد، قصد دارد بر تعهد کانادا به امنیت ترانس آتلانتیک تأکید کند و بر اهمیت تقویت همکاری با متحدان و شرکای اروپایی ما برای ساختن جهانی امن تر و امن تر تأکید کند. پس از آن، وزیر به لتونی سفر خواهد کرد تا با همتایان خود و پرسنل CAF مستقر در عملیات REASSURANCE ملاقات کند و بر تعهد کانادا به امنیت و ثبات اروپای مرکزی و شرقی تاکید کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.