وزیر دفاع آناند با دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی دیدار کرد

[ad_1] 1 فوریه 2022 – بروکسل، بلژیک – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا آنیتا آناند وزیر دفاع امروز با ینس استولتنبرگ دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) ملاقات کرد و بر تعهد تزلزل ناپذیر کانادا به ائتلاف و نظم بین المللی مبتنی بر قوانین تاکید کرد. وزیر آناند در مورد سفر دو روزه

کد خبر : 163948
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۵۰
وزیر دفاع آناند با دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی دیدار کرد

[ad_1]

1 فوریه 2022 – بروکسل، بلژیک – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

آنیتا آناند وزیر دفاع امروز با ینس استولتنبرگ دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) ملاقات کرد و بر تعهد تزلزل ناپذیر کانادا به ائتلاف و نظم بین المللی مبتنی بر قوانین تاکید کرد.

وزیر آناند در مورد سفر دو روزه خود به اوکراین صحبت کرد و بر حمایت کانادا از حاکمیت، تمامیت ارضی و استقلال این کشور تاکید کرد. او و استولتنبرگ، دبیرکل، نگرانی عمیق خود را در مورد تداوم استقرار نظامی روسیه در اوکراین و اطراف آن ابراز کردند و بر اهمیت ادامه هماهنگی و همکاری میان متحدان ناتو در مواجهه با محیط امنیتی کنونی تاکید کردند. آنها همچنین بر اهمیت ادامه حمایت سیاسی و عملی قوی از اوکراین، از جمله از طریق عملیات UNIFIER کانادا که اخیراً تا پایان مارس 2025 تمدید و گسترش یافته است، توافق کردند و به اوکراین کمک می کند تا به سمت قابلیت همکاری بیشتر ناتو حرکت کند.

در این دیدار، وزیر آناند و استولتنبرگ دبیر کل همچنین اولویت‌های نشست آتی وزرای دفاع، راه‌های تقویت بازدارندگی و موقعیت دفاعی ناتو و کار مداوم کانادا برای ایجاد و میزبانی مرکز تعالی ناتو در اقلیم و امنیت را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

کانادا به تقویت روابط خود با متحدان و شرکای ناتو ادامه خواهد داد تا به طور جمعی به تهدیدات در محیط امنیتی که به سرعت در حال تکامل است رسیدگی کند و به ایجاد یک اتحاد قوی تر و انعطاف پذیرتر کمک کند.

دیدار دوجانبه وزیر آناند در بروکسل بخشی از اولین سفر خارجی رسمی وی به عنوان وزیر دفاع ملی است. این پس از یک سفر دو روزه به اوکراین که در آن او با همتای اوکراینی خود و اعضای CAF مستقر در عملیات UNIFIER ملاقات کرد، انجام شد. وزیر اکنون به لتونی سفر خواهد کرد تا با همتایان و پرسنل CAF مستقر در عملیات REASSURANCE ملاقات کند و در آنجا به همکاری با متفقین برای حمایت از امنیت و ثبات اروپای مرکزی و شرقی ادامه خواهد داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.