وزیر دفاع آمریکا: حماس بدتر از داعش است!

[ad_1] در ادامه حمایت‌های غرب از رژیم صهیونیستی در مواجهه با عملیات طوفان الاقصی، وزیر دفاع آمریکا به فلسطین اشغالی سفر و با نخست‌وزیر این رژیم دیدار کرد. یک روز بعد از سفر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی و دیدارهایش با مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی، رئیس پنتاگون هم به دیدار صهیونیست‌ها رفت.

کد خبر : 415092
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
وزیر دفاع آمریکا: حماس بدتر از داعش است!

[ad_1]

در ادامه حمایت‌های غرب از رژیم صهیونیستی در مواجهه با عملیات طوفان الاقصی، وزیر دفاع آمریکا به فلسطین اشغالی سفر و با نخست‌وزیر این رژیم دیدار کرد.

یک روز بعد از سفر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی و دیدارهایش با مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی، رئیس پنتاگون هم به دیدار صهیونیست‌ها رفت.

رسانه‌ها در فلسطین اشغالی روز جمعه (امروز) خبر دادند که لوید آستین وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ و همچنین نخست‌وزیر صهیونیست‌ها به صورت جداگانه دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس، او «برای دیدار با رهبران ارشد دولت (رژیم صهیونیستی) و دیدن برخی از تسلیحات و کمک‌های امنیتی ایالات متحده که واشنگتن در هفته اول جنگ با گروه شبه نظامی حماس به اسرائیل ارائه کرد»، خود را به فلسطین اشغالی رساند.

لوید آستین دومین مقام بلندپایه دولت جو بایدن است که طی دو روز اخیر به فلسطین اشغالی سفر و با مقام‌های رژیم صهیونیستی دیدار می‌کند. وزیر دفاع آمریکا در سفر به فلسطین اشغالی با یوآو گالانت وزیر جنگ و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

حضور رئیس پنتاگون در فلسطین اشغالی یک روز پس از سفر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به رژیم صهیونستی انجام شد.

خبرنگاران رسانه‌های رژیم صهیونیستی فیلمی از دیدار آستین با بنیامین نتانیاهو منتشر کردند که در آن، این مقام ارشد آمریکایی اظهارنظری وقیحانه علیه نیروهای مقاومت فلسطین انجام داد.

وزیر دفاع آمریکا در دیدار با بنیامین نتانیاهو مدعی شد: «من درباره داعش چیزهای زیادی می‌دانم و این، این بدتر از چیزهایی است که من در قبال داعش دیدم».

رئیس پنتاگون در این دیدار بار دیگر حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی در مقابل نیروهای مقاومت فلسطین و عملیات طوفان الاقصی را تکرار کرد.

وزیر دفاع آمریکا در حالی علیه حماس موضعگیری کرده که او هیچ اشاره‌ای به حملات شدید رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان و قطع آب، برق و سوخت به روی نوار در محاصره غزه نکرد.

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.