وزیر دانیل وندال اعلام می کند که چگونه بودجه 2022 زندگی را برای خانواده ها مقرون به صرفه تر می کند

[ad_1] برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی 19 آوریل 2022 – وینیپگ، منیتوبا – PrairiesCan از طریق بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی، دولت کانادا سرمایه گذاری های هدفمند و مسئولانه ای را برای ایجاد مشاغل خوب، رشد اقتصاد

کد خبر : 195537
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
وزیر دانیل وندال اعلام می کند که چگونه بودجه 2022 زندگی را برای خانواده ها مقرون به صرفه تر می کند

[ad_1]

برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی

19 آوریل 2022 – وینیپگ، منیتوبا – PrairiesCan

از طریق بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی، دولت کانادا سرمایه گذاری های هدفمند و مسئولانه ای را برای ایجاد مشاغل خوب، رشد اقتصاد ما و ساختن منیتوبا انجام می دهد که هیچ کس در آن جا نمانده باشد.

امروز وزیر امور شمال، وزیر پرایریسکان و وزیر کانور، محترم دانیل وندال، با کارکنان مراقبت از کودکان و کودکان در مرکز آموزشی Le P’tit Paradis دیدار کردند تا نشان دهند که چگونه بودجه 2022 بر سرمایه گذاری های تاریخی برای مراقبت از کودکان ملی ساخته می شود. زندگی را برای خانواده ها مقرون به صرفه تر می کند.

مراقبت از کودکان فقط یک سیاست اجتماعی نیست، بلکه یک سیاست اقتصادی است. مراقبت از کودکان مقرون به صرفه و با کیفیت بالا باعث رشد اقتصاد ما می شود، به زنان بیشتری اجازه می دهد وارد نیروی کار شوند و به هر کودک کانادایی کمک می کند تا بهترین شروع زندگی را داشته باشد.

بودجه 2022 625 میلیون دلار برای صندوق زیرساخت آموزش اولیه و مراقبت از کودک فراهم می کند. این بودجه به استان ها و مناطق امکان می دهد تا سرمایه گذاری های اضافی برای مراقبت از کودکان، از جمله ساختن امکانات جدید، انجام دهند.

در بودجه 2021، دولت فدرال سرمایه گذاری تاریخی 30 میلیارد دلاری را طی پنج سال برای ایجاد سیستم آموزش اولیه و مراقبت از کودکان در سراسر کانادا انجام داد. در کمتر از یک سال با تمام 13 استان و منطقه به توافق رسید. تا پایان سال 2022، هزینه های مراقبت از کودک به طور متوسط ​​50 درصد کاهش می یابد، و تا سال 2025-2026، هزینه های مراقبت از کودکان به طور متوسط ​​10 دلار در روز برای تمام فضاهای مراقبت از کودک تنظیم شده، از ساحل به ساحل، خواهد بود. به ساحل

دولت کانادا بیش از 1.2 میلیارد دلار بودجه فدرال در طی پنج سال به منیتوبا می دهد. این هزینه به طور متوسط ​​10 دلار در روز برای فضاهای مراقبت از کودکان تنظیم شده در استان تا مارس 2023 و کاهش 50 درصدی هزینه ها تا پایان سال جاری پشتیبانی می کند که به طور قابل توجهی هزینه مراقبت از کودکان را برای خانواده ها در سراسر استان کاهش می دهد.

علاوه بر این، دولت کانادا نزدیک به 98 میلیون دلار بودجه در طول چهار سال برای تقویت خدمات مراقبت از کودک تنظیم شده در مانیتوبا و ارائه پشتیبانی برای جذب و حفظ نیروی کار مراقبت از کودکان ارائه می دهد. به عنوان بخشی از این سرمایه گذاری، 19.2 میلیون دلار برای یک بار سرمایه گذاری نیروی کار در دوران کودکی در اختیار مانیتوبا قرار گرفت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.