وزیر دارایی هند برای همکاری بین المللی در مورد مقررات رمزنگاری – بحث در مورد کمپین آگاهی – تنظیم اخبار بیت کوین

[ad_1] وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان، بر اهمیت همکاری بین المللی به منظور تنظیم بخش کریپتو تاکید کرده است. او همچنین تأیید کرد که کمپین آگاهی از رمزنگاری تنظیم‌کننده‌های هندی به مردم در مورد خطرات سرمایه‌گذاری در کریپتو هشدار می‌دهد. وزیر دارایی هند در مورد مقررات، لایحه و کمپین آگاهی بخشی به کریپتو وزیر دارایی

کد خبر : 323805
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
وزیر دارایی هند برای همکاری بین المللی در مورد مقررات رمزنگاری – بحث در مورد کمپین آگاهی – تنظیم اخبار بیت کوین

[ad_1]

وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان، بر اهمیت همکاری بین المللی به منظور تنظیم بخش کریپتو تاکید کرده است. او همچنین تأیید کرد که کمپین آگاهی از رمزنگاری تنظیم‌کننده‌های هندی به مردم در مورد خطرات سرمایه‌گذاری در کریپتو هشدار می‌دهد.

وزیر دارایی هند در مورد مقررات، لایحه و کمپین آگاهی بخشی به کریپتو

وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان، روز دوشنبه طی یک کنفرانس مطبوعاتی به برخی از سوالات در مورد ارزهای دیجیتال پاسخ داد. او گفت:

در هند، ارزهای دیجیتال در دستور کار G20 قرار دارد. این به این دلیل است که ما فکر می‌کنیم ایجاد دارایی‌های رمزنگاری مبتنی بر فناوری و خرید و فروش دارایی‌ها در دنیای کریپتو باید همکاری بین‌المللی داشته باشد.

رئیس امور مالی هند افزود: “دلیل این است که آنها می توانند در هر جایی باشند اما در هند فعالیت کنند یا می توانند در هند باشند اما در جای دیگری فعالیت کنند.”

سیتارامن همچنین به موضوع جوانان هندی، به ویژه دانشجویان پرداخت که پول جیبی خود را در دارایی‌های رمزنگاری پرخطر قرار می‌دهند، با این امید که بازدهی بیشتری کسب کنند.

وی گفت: «در مورد نگرانی جوانانی که به این موضوع دامن می زنید، ما هم رگولاتورها و هم مراکز سپرده امنیت ملی داریم که کمپین های زیادی نیز انجام داده اند. و این کمپین هر از چند گاهی ادامه می یابد تا به مردم هشدار دهد که این منطقه پرخطر است و باید از آن آگاه باشند. رگولاتورهای هندی در ماه ژانویه یک کمپین آگاهی از کریپتو راه اندازی کردند. وزیر دارایی خاطرنشان کرد که دولت قصد دارد مردم را در مورد کریپتو آموزش دهد و آنها را از خطرات احتمالی موجود آگاه کند.

وزیر دارایی در خصوص لایحه ارز دیجیتال که مدت زیادی است دولت روی آن کار کرده است، گفت:

با توجه به این لایحه بحث ادامه دارد و در صورت بروز رسانی به شما اطلاع خواهیم داد.

Sitharaman اخیراً فاش کرد که هند در حال گفتگوهای مفصل در مورد چگونگی تنظیم ارزهای دیجیتال با اعضای G20 است تا بتوان یک پروتکل عملیاتی استاندارد (SOP) ایجاد کرد. یک مقام در اوایل این ماه گفت که دولت قصد دارد در سال جاری اقداماتی را در مورد کریپتو ارائه کند. در همین حال، دولت جریمه‌های مالیاتی جدیدی برای کریپتو اعمال کرده است.

آیا فکر می کنید هند در سال جاری مقررات مربوط به کریپتو را آغاز خواهد کرد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.