وزیر دارایی هند از سرمایه‌گذاران کریپتو می‌خواهد در حالی که مقامات در حال بررسی مبادلات هستند احتیاط کنند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] وزیر دارایی هند به سرمایه‌گذاران در مورد ارزهای دیجیتال هشدار داده است زیرا اداره اجرای این کشور (ED) در حال بررسی تعدادی از مبادلات رمزنگاری و مسدود کردن دارایی‌های برخی از پلتفرم‌های معاملاتی است. هشدار وزیر دارایی هند در مورد کریپتو وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان، روز شنبه در رویدادی که توسط BJP Economic

کد خبر : 242300
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 آگوست 2022 - 12:00
وزیر دارایی هند از سرمایه‌گذاران کریپتو می‌خواهد در حالی که مقامات در حال بررسی مبادلات هستند احتیاط کنند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

وزیر دارایی هند به سرمایه‌گذاران در مورد ارزهای دیجیتال هشدار داده است زیرا اداره اجرای این کشور (ED) در حال بررسی تعدادی از مبادلات رمزنگاری و مسدود کردن دارایی‌های برخی از پلتفرم‌های معاملاتی است.

هشدار وزیر دارایی هند در مورد کریپتو

وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان، روز شنبه در رویدادی که توسط BJP Economic Cell برگزار شد، در مورد ارزهای دیجیتال هشدار داد. او به مردم و کارآفرینان هشدار داد که ارز رمزنگاری شده ارز نیست و بیان کرد:

دولت قبلاً هشدار داده است. من فکر می کنم همه ما باید افکار خود را به اشتراک بگذاریم و با کمی احتیاط در این مورد حرکت کنیم.

روز پنجشنبه، News18 گزارش شده است وزیر دارایی با تاکید بر اینکه قانون جدیدی در مورد ارزهای دیجیتال به زودی در راه است، از سرمایه گذاران خواست در مورد ارزهای دیجیتال احتیاط کنند.

اظهارات او در حالی بیان شد که اداره اجرایی هند (ED) مبادلات ارزهای دیجیتال را در رابطه با تحقیقات پولشویی خود بررسی می کند. آژانس مجری قانون دارایی های حداقل دو صرافی ارزهای دیجیتال را در این ماه مسدود کرده است. دارایی های بانکی وزیرکس به ارزش 8 میلیون دلار در 5 آگوست مسدود شد و دارایی های بانک و کریپتو Vauld به ارزش حدود 46 میلیون دلار در هفته گذشته مسدود شد.

در پاسخ به ادعاهای ED، Vauld روز شنبه بیانیه ای منتشر کرد که در آن فاش کرد که به طور کامل با ED همکاری کرده و پس از دریافت احضاریه در ماه ژوئیه، تمام اطلاعات و مدارک مورد نیاز را ارائه کرده است. این شرکت با اشاره به اینکه دستور انجماد مختص یکی از مشتریان است که پس از استفاده کوتاه مدت از خدمات صرافی حسابش غیرفعال شده است، تاکید کرد:

ما با احترام با دستور انجماد مخالفیم. ما از الزامات سختگیرانه KYC در هر کشور از جمله هند پیروی می کنیم.

Vauld توضیح داد: “ما به دنبال مشاوره حقوقی در مورد بهترین اقدام خود هستیم تا از منافع شرکت، مشتریان آن و همه سهامداران محافظت کنیم.”

برچسب ها در این داستان

قانون رمزنگاری، مقررات رمزنگاری، مقررات ارزهای دیجیتال، ED، دستورات مسدود، هند، رمزارز هند، وزیر دارایی هند، Nirmala Sitharaman، Nirmala Sitharaman crypto، Vauld، Wazirx

نظر شما در مورد هشدار وزیر دارایی به سرمایه گذاران در مورد ارزهای دیجیتال و ED در مورد بررسی مبادلات رمزنگاری چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.