وزیر دارایی روسیه: افزایش کسری بودجه 2 درصدی تولید ناخالص داخلی به نفت و گاز بستگی دارد

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: آنتون سیلوانوف وزیر دارایی روسیه در جلسه مجمع اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ (SPIEF) در سن پترزبورگ، روسیه در 16 ژوئن 2022 شرکت می کند. رویترز/ آنتون واگانوف (رویترز) – آنتون سیلوانوف وزیر دارایی روز جمعه گفت: پیش بینی روسیه مبنی بر کسری بودجه سال 2023 که بیش از 2

کد خبر : 352293
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۱۶
وزیر دارایی روسیه: افزایش کسری بودجه 2 درصدی تولید ناخالص داخلی به نفت و گاز بستگی دارد

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: آنتون سیلوانوف وزیر دارایی روسیه در جلسه مجمع اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ (SPIEF) در سن پترزبورگ، روسیه در 16 ژوئن 2022 شرکت می کند. رویترز/ آنتون واگانوف

(رویترز) – آنتون سیلوانوف وزیر دارایی روز جمعه گفت: پیش بینی روسیه مبنی بر کسری بودجه سال 2023 که بیش از 2 درصد تولید ناخالص داخلی (GDP) نخواهد بود، همچنان به قوت خود باقی است، اما تا حد زیادی به درآمدهای نفت و گاز بستگی دارد.

اینترفاکس گفت: “تاکنون این معیارها بدون تغییر هستند، اما اینکه بگوییم دقیقاً 2٪ خواهد بود، این به معنای ارائه تخمین های نادرست است. ممکن است انحرافاتی در یک جهت و جهت دیگر وجود داشته باشد. بیایید ببینیم چه اتفاقی برای درآمدهای نفت و گاز خواهد افتاد.” به نقل از او گفت.

درآمدهای انرژی روسیه تحت تأثیر تحریم های غرب از جمله سقف قیمت نفت قرار گرفته است، اگرچه سیلوانوف گفت که درآمدهای غیر انرژی به خوبی حفظ شده است.

این وزیر همچنین گفته است که روسیه تا پایان سال مبادله اوراق قرضه مستقل یورو با اوراق قرضه خزانه OFZ به روبل را آغاز خواهد کرد. او گفت که اوراق قرضه یورو صادر شده توسط هر دو شرکت و دولت جایگزین خواهد شد.

وی با بیان اینکه مذاکرات با فعالان بازار در حال انجام است، گفت: «البته این اوراق قرضه روبلی خواهد بود، اما ویژگی های آنها (با اوراق قرضه یورو) تفاوتی ندارد.

او نگفت که دولت چگونه به مسائل حقوقی مربوط به تغییر شرایط دارندگان اوراق قرضه رسیدگی خواهد کرد.

در آغاز جنگ اوکراین، روسیه در مجموع 15 اوراق قرضه بین‌المللی با ارزش اسمی حدود 40 میلیارد دلار داشت که تقریباً 20 میلیارد دلار آن در اختیار صندوق‌های سرمایه‌گذاری و مدیران پول خارج از روسیه در آن زمان بود.

روسیه سال گذشته برای اولین بار پس از انقلاب بلشویکی، پس از اینکه خزانه داری آمریکا عملاً از پرداخت این کشور به عنوان بخشی از تحریم ها برای مجازات حمله به اوکراین جلوگیری کرد، اوراق قرضه بین المللی خود را نکول کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.