وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا یک انتصاب قضایی در استان کبک را اعلام کرد.

[ad_1] 20 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصاب زیر را بر اساس فرآیند درخواست قضایی که در سال 2016 ایجاد شد، اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از این انتصاب ادامه خواهد

کد خبر : 196208
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 آوریل 2022 - 7:22
وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا یک انتصاب قضایی در استان کبک را اعلام کرد.

[ad_1]

20 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا

دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصاب زیر را بر اساس فرآیند درخواست قضایی که در سال 2016 ایجاد شد، اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از این انتصاب ادامه خواهد داد. حقوقدانانی که بالاترین معیارهای تعالی و درستی را دارند.

آندرس سی. گارین، شریک ارشد در Norton Rose Fulbright Canada LLP در مونترال، به عنوان قاضی کارشناس دادگاه عالی کبک برای ناحیه مونترال منصوب شد. قاضی گارین جایگزین قاضی J. St-Gelais (مونترال) می شود که در 31 دسامبر 2021 استعفا داد.

نقل قول

من برای جاست گارین در حین ایفای نقش جدیدش آرزوی موفقیت دارم. من مطمئن هستم که او به عنوان عضوی از دادگاه عالی به مردم کبک خدمت خواهد کرد.

– محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا

زندگینامه

قاضی آندرس سی گارین دارای مدرک لیسانس حقوق مدنی از دانشگاه مونترال، لیسانس حقوق عمومی از دانشگاه اتاوا و مدرک کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه کمبریج است. او در سال 1996 به بار کبک فراخوانده شد.

جاستیس گارین به زبان های فرانسوی و انگلیسی مسلط است و اسپانیایی نیز صحبت می کند. او قبل از پیوستن به خدمات مدنی فدرال به عنوان مشاور حقوقی در بخش قانون مدنی وزارت دادگستری کانادا، کار خود را با شرکت لاپونت روزنشتاین در مونترال آغاز کرد. وی از سال 1999 تا 2006 در دیوان عالی کانادا ابتدا به عنوان مشاور حقوقی در شعبه حقوقی و متعاقباً به عنوان افسر حقوقی در اتاق های رئیس دیوان عالی کار کرد. در سال 2006، او وارد مطب خصوصی با دفتر Ogilvy Renault مونترال (در حال حاضر نورتون رز فولبرایت) شد، جایی که او در دعوی قضایی تجاری با تمرکز بر حقوق عمومی فعالیت می کرد. بین سال‌های 2010 و 2012، او این امتیاز را داشت که به‌عنوان مسئول حقوقی اجرایی در کنار بورلی مک‌لاکلین، رئیس دادگستری کانادا خدمت کند. از سال 2013، قاضی گارین شریک دعوی حقوقی با نورتون رز فولبرایت بوده است، جایی که او ریاست دادگاه عالی کانادا و گروه وکالت استیناف را بر عهده داشت. او در دادگاه عالی کبک، دادگاه استیناف کبک، دادگاه‌های فدرال و دادگاه عالی کانادا حضور یافته و بحث کرده است.

جاستیس گارین یک شناگر مشتاق، اسکی باز و سرآشپز آخر هفته است. جاستیس گارین و همسرش ووندا پیچ، والدین مفتخر دو نوجوان برجسته هستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.