وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا یک انتصاب قضایی در دادگاه استیناف فدرال را اعلام کرد.

[ad_1] 20 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصاب زیر را بر اساس فرآیند درخواست قضایی که در سال 2016 ایجاد شد، اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از این انتصاب ادامه خواهد

کد خبر : 196175
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۲۴
وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا یک انتصاب قضایی در دادگاه استیناف فدرال را اعلام کرد.

[ad_1]

20 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا

دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصاب زیر را بر اساس فرآیند درخواست قضایی که در سال 2016 ایجاد شد، اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از این انتصاب ادامه خواهد داد. حقوقدانانی که بالاترین معیارهای تعالی و درستی را دارند.

ارجمند سیلو ای راسل، قاضی دادگاه فدرال در اتاوا، به عنوان قاضی دادگاه استیناف فدرال منصوب می شود. قاضی راسل جایگزین قاضی D. Near می شود که از اول سپتامبر 2021 بازنشسته شد.

نقل قول

برای قاضی راسل در نقش جدیدش آرزوی موفقیت دارم. من می دانم که او به عنوان یکی از اعضای دادگاه استیناف فدرال به کانادایی ها خدمت خواهد کرد.»

– محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا

زندگینامه

قاضی سیلو ای راسل در سال 2015 به عنوان قاضی دادگاه فدرال منصوب شد. او لیسانس علوم اجتماعی در سال 1983، لیسانس حقوق مدنی در سال 1986 و لیسانس حقوق در سال 1987، همه از دانشگاه اتاوا دریافت کرد. او در سال 1987 به نوار کبک و در سال 1995 به نوار انتاریو فراخوانده شد.

قاضی راسل در زمان انتصابش به دادگاه فدرال، مشاور ارشد کمیته بررسی اطلاعات امنیتی بود که از سال 2007 در آنجا مشغول به کار بود. از سال 1987 تا 2007، او وکیل و شریک شرکت Noël et Associés بود. او در چندین زمینه حقوقی تمرین کرد.

قاضی راسل یک مدرس پاره وقت در دانشکده حقوق در دانشگاه اتاوا – بخش حقوق مدنی بوده است. او یکی از سردبیران نشریه ای بود که نام داشت La Cour suprême en bref و اخبار دیوان عالی کشور و مقالات زیادی در مورد دادگاه عالی کانادا منتشر کرده است مجله دو بارو. از میان انجمن‌های حرفه‌ای‌اش، او عضو و رئیس کمیته ارتباط کانون وکلای کانادا با دادگاه عالی کانادا، عضو کمیته اجرایی بخش حقوق اداری ملی کانون وکلای کانادا و عضو دیوان عالی کانادا بود. کمیته تمرین و رویه نمایندگان اتاوا در کانادا. او همچنین در کنفرانس های مختلف سخنران بوده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.