وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا یک انتصاب قضایی در استان بریتیش کلمبیا را اعلام کرد.

[ad_1] 20 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصاب زیر را بر اساس فرآیند درخواست قضایی که در سال 2016 ایجاد شد، اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از این انتصاب ادامه خواهد

کد خبر : 196137
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۱۸
وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا یک انتصاب قضایی در استان بریتیش کلمبیا را اعلام کرد.

[ad_1]

20 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا

دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصاب زیر را بر اساس فرآیند درخواست قضایی که در سال 2016 ایجاد شد، اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از این انتصاب ادامه خواهد داد. حقوقدانانی که بالاترین معیارهای تعالی و درستی را دارند.

کارن هورسمن محترمقاضی دادگاه عالی بریتیش کلمبیا در ونکوور، به عنوان قاضی استیناف دادگاه استیناف بریتیش کلمبیا منصوب شد. جاستیس هورسمن جایگزین قاضی ام ساندرز (ونکوور) می شود که از اول ژانویه 2022 به عنوان قاضی فوق العاده انتخاب شد.

نقل قول

من برای جاستیس هورسمن در حین ایفای نقش جدیدش آرزوی موفقیت می کنم. من مطمئن هستم که او به مردم بریتیش کلمبیا و یکی از اعضای دادگاه استیناف بریتیش کلمبیا خدمت خواهد کرد.»

– محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا

زندگینامه

قاضی کارن هورسمن در سال 2018 به دادگاه عالی بریتیش کلمبیا منصوب شد. او مدرک LL.B خود را دریافت کرد. از دانشگاه بریتیش کلمبیا در سال 1992.

قاضی هورسمن در زمان انتصاب به دادگاه عالی بریتیش کلمبیا، وکیل دادگستری کل بود، جایی که ابتدا در گروه دعاوی مدنی عمومی و سپس در گروه قانون اساسی و حقوق اداری خدمت کرد. قبل از تکمیل مقالات خود با وزارت دادستان کل بریتیش کلمبیا، او در دادگاه عالی بریتیش کلمبیا کار می کرد.

رویه حقوقی Justice Horsman طیف وسیعی از موضوعات را شامل می‌شود، از جراحات شخصی در دادگاه دعاوی کوچک استانی گرفته تا دعوای اصلی قانون اساسی که تا دادگاه عالی کانادا پیش رفته است. او اغلب به عنوان وکیل در تمام سطوح دادگاه در بریتیش کلمبیا و در دادگاه عالی کانادا ظاهر شد. او در سال 2014 به عنوان مشاور ملکه منصوب شد.

جاستیس هورسمن یکی از ویراستاران و نویسنده مشارکت کننده کتاب درسی بوده است مسئولیت دولت: قانون و رویه. او همچنین به عنوان استاد کمکی در دانشکده حقوق آلارد تدریس کرده است. در طول دوران حرفه‌ای خود، او به طور داوطلبانه در برنامه‌های آموزش حقوقی در زمینه‌های متنوعی از موضوعات، از جمله وکالت استیناف، دعاوی قانونی، دعاوی گروهی، قانون اداری، و راهنمایی در حرفه حقوقی مشارکت داشته است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.