وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا یک انتصاب قضایی در استان کبک را اعلام کرد.

[ad_1] 28 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصاب زیر را بر اساس فرآیند درخواست قضایی که در سال 2016 ایجاد شد، اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از این انتصاب ادامه خواهد

کد خبر : 184856
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۱۶
وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا یک انتصاب قضایی در استان کبک را اعلام کرد.

[ad_1]

28 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا

دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصاب زیر را بر اساس فرآیند درخواست قضایی که در سال 2016 ایجاد شد، اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از این انتصاب ادامه خواهد داد. حقوقدانانی که بالاترین معیارهای تعالی و درستی را دارند.

ماری هلن دوبه، شریک ارشد در گلدواتر، دوبه در مونترال، به عنوان قاضی کارشناس دادگاه عالی کبک برای ناحیه مونترال منصوب می شود. قاضی دوبه جایگزین قاضی جی. مانویل (مونترال) شد که از 21 نوامبر 2021 به عنوان قاضی فوق العاده انتخاب شد.

نقل قول

برای جاستیس دوبه در نقش جدیدش آرزوی موفقیت دارم. می دانم که او به عنوان عضوی از دادگاه عالی به مردم کبک خدمت خواهد کرد.»

– محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا

زندگینامه

قاضی ماری هلن دوبه از دانشگاه مونترال فارغ التحصیل شد و در سال 1991 به کانون کبک فراخوانده شد.

Justice Dubé کار خود را با شرکت Goldwater، Dubé آغاز کرد، جایی که او تجربه زیادی در دعاوی خانوادگی و مدنی، از جمله موارد مربوط به قانون اساسی، که منجر به حضور مکرر در دادگاه عالی کبک و دادگاه استیناف کبک شد، به دست آورد. در دو نوبت در دادگاه عالی کانادا. او همچنین به عنوان میانجی در امور حقوق خانواده فعالیت می کرد. او به طور فعال با وکلای کبک، جایی که بخشی از گروهی از متخصصان حقوق خانواده بود، و با وکلای مونترال به عنوان عضوی از کمیته تنوع قومی-فرهنگی درگیر بوده است.

تعهد Justice Dubé به جامعه حقوقی نیز در تلاش‌های فراوان او در راهنمایی و آموزش وکلای جوان مشهود بوده است. در این مقام، او اخیراً با École du Barreau du Québec برای توسعه آموزش در مورد حق برابری در عمل حقوقی، و همچنین با بخش کبک انجمن کانادایی وکلای سیاه پوست همکاری کرد. Justice Dubé همچنین در کنفرانس ها ارائه کرده و مقالات مختلفی نوشته است، به ویژه به عنوان نویسنده مشترک بخش مربوط به تعهدات نفقه همسران سابق در نشریه JurisClasseur – Personnes et Famille. او در طول کار خود، خدمات حقوقی رایگان را برای بهبود دسترسی به عدالت در زمینه موضوعات مورد علاقه عمومی ارائه کرده است.

Justice Dubé به زبان های فرانسوی، انگلیسی و کریول هائیتی مسلط است. او سه فرزندش را در محله‌ای در مونترال بزرگ کرد که به‌خاطر ترکیب اجتماعی عالی‌اش معروف است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.