وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا یک انتصاب قضایی در استان انتاریو را اعلام کرد.

[ad_1] 7 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصاب زیر را بر اساس فرآیند درخواست قضایی که در سال 2016 ایجاد شد، اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از این انتصاب ادامه خواهد

کد خبر : 166720
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱:۲۴
وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا یک انتصاب قضایی در استان انتاریو را اعلام کرد.

[ad_1]

7 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا

دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصاب زیر را بر اساس فرآیند درخواست قضایی که در سال 2016 ایجاد شد، اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از این انتصاب ادامه خواهد داد. حقوقدانانی که بالاترین معیارهای تعالی و درستی را دارند.

امیل کارینگتون، دستیار ولیعهد وزارت دادستان کل انتاریو در ویندزور، به عنوان قاضی دادگاه عالی دادگستری انتاریو منصوب می شود. قاضی کارینگتون جایگزین قاضی اس‌کی کمپبل (سنت توماس) شد که از 18 سپتامبر 2021 به عنوان قاضی فوق‌العاده انتخاب شد.

نقل قول

برای قاضی کارینگتون در نقش جدیدش آرزوی موفقیت دارم. من می دانم که او به عنوان یکی از اعضای دادگاه عالی به مردم انتاریو خدمت خواهد کرد.”

محترم. دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا

زندگینامه

قاضی امیل کارینگتون در تورنتو به دنیا آمد و بزرگ شد. او در مدارس دانشگاه تورنتو تحصیل کرد و پس از آن مدرک لیسانس خود را از دانشگاه مک گیل در سال 1989 و مدرک JD را از دانشگاه بریتیش کلمبیا در سال 1992 دریافت کرد. او در سال 1994 به نوار انتاریو فراخوانده شد.

قاضی کارینگتون بیشتر دوران حرفه ای خود را به عنوان مشاور ولیعهد گذرانده است، ابتدا به عنوان دستیار وکیل ولیعهد در دفتر اوشاوا شروع شد و پس از آن با دفتر تورنتو، واحد تفنگ ها و باندها، دفتر ویندزور و دفتر حقوقی تاج و تخت- جنایی کار کرد. او همچنین به مدت دو سال به عنوان مشاور انضباطی در انجمن حقوقی انتاریو خدمت کرده است. عملکرد قاضی کارینگتون در حقوق کیفری و انضباط حرفه ای شامل وکالت محاکمه و استیناف می شود و او اغلب در تمام سطوح دادگاه در انتاریو حضور داشته است.

جاستیس کارینگتون سخنران مکرر برنامه های آموزش حقوقی مختلف بوده و چندین مقاله حقوقی منتشر کرده است. او مدرس دوره پذیرش وکالت و جامعه وکلا بوده است. او همچنین به مربیگری علاقه زیادی دارد و به عنوان مربی برای دانش آموزان ابتدایی و دبیرستان، انجمن وکلای سیاه پوست کانادا، انجمن وکلای تاج انتاریو، و برنامه مربیگری مک گیل سیاه عمل می کند. او قبلاً عضو هیئت مدیره خدمات اجتماعی تروپیکانا و خدمات بین فرهنگی کاتولیک بود. علاوه بر این، او در چندین کمیته که تنوع و شمول را ترویج می کنند، خدمت کرده است.

جاستیس کارینگتون در اوقات فراغت خود از ورزش های زیادی، موسیقی جاز، مسافرت و شرکت در فعالیت های خانوادگی با همسر و دو فرزندش لذت می برد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.