وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا یک انتصاب قضایی در استان کبک را اعلام کرد.

[ad_1] 20 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریووزارت دادگستری کانادا دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصاب زیر را بر اساس فرآیند درخواست قضایی که در سال 2016 ایجاد شد، اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از این انتصاب ادامه خواهد داد. حقوقدانانی

کد خبر : 145278
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۵۳
وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا یک انتصاب قضایی در استان کبک را اعلام کرد.

[ad_1]

20 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو
وزارت دادگستری کانادا

دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصاب زیر را بر اساس فرآیند درخواست قضایی که در سال 2016 ایجاد شد، اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از این انتصاب ادامه خواهد داد. حقوقدانانی که بالاترین معیارهای تعالی و درستی را دارند.

عظیم الدین حسین، شریک NOVAlex در مونترال، به عنوان قاضی متخصص در دادگاه عالی کبک برای ناحیه مونترال منصوب شد. قاضی حسین جایگزین قاضی پی کالیچمن (مونترال) می شود که از 26 آوریل 2021 به دادگاه استیناف منصوب شد.

نقل قول

من برای قاضی حسین در ایفای نقش جدیدش آرزوی موفقیت دارم. من مطمئن هستم که او به عنوان عضوی از دادگاه عالی به مردم کبک خدمت خواهد کرد.

محترم. دیوید لامتی
وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا

زندگینامه

قاضی عظیم الدین حسین فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشکده حقوق دانشگاه مک گیل با مدرک حقوق مدنی و حقوق عرفی (ممتاز بزرگ، فهرست افتخاری Dean’s Honor). او قبلاً مدرک لیسانس جامعه شناسی (مقامات درجه اول، فهرست افتخاری رئیس) را از دانشگاه مک گیل و کارشناسی ارشد دریافت کرده بود. در جامعه شناسی (تمایز) از دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن. او از سال 2001 عضو Barreau du Québec و از سال 2002 در انجمن حقوقی انتاریو بوده است.

قاضی حسین در سالهای 2001 تا 2002 منشی قاضی محترم چارلز گونتیر دادگاه عالی کانادا بود. او کار خود را در سال 2002 به عنوان وکیل دادگستری در Ogilvy Renault LLP آغاز کرد که بعداً بخشی از Norton Rose Fulbright Canada LLP شد. فعالیت او طیف گسترده ای از اختلافات تجاری و مدنی را در دادگاه های داوری و تمام سطوح دادگاه در کبک، دادگاه های فدرال و دادگاه عالی کانادا پوشش می داد. او تجربه گسترده ای در اختلافات تجاری چند حوزه قضایی دارد که شامل مسائل پیچیده تعارض قوانین و صلاحیت می شود. فعالیت او شامل دعاوی حقوقی بر اساس قانون اساسی، به ویژه حقوق اساسی بود منشور حقوق و آزادی های کاناداو به طور کلی حقوق عمومی، از جمله مسئولیت و مصونیت دولت های خارجی. او یکی از نویسندگان کتابی است به نام قانون مصونیت دولتی مشروح / Loi sur l’immunité des États Annotée. در اکتبر 2020، قاضی حسین شریک شرکت حقوقی NOVAlex شد، جایی که بخش قابل توجهی از فعالیت خود را به پرونده‌های غیرمجاز اختصاص داد تا دسترسی به عدالت را تسهیل کند، به‌ویژه در مورد موضوعات مهم عمومی.

Justice Hussain به سه زبان انگلیسی، فرانسوی و اردو روان است و به زبان هندی مکالمه اولیه صحبت می کند. او پدر پرافتخار دو دختر نوجوان است.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.