وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا یک انتصاب قضایی در استان آلبرتا را اعلام کرد.

[ad_1] 20 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریووزارت دادگستری کانادا دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصاب زیر را بر اساس فرآیند درخواست قضایی که در سال 2016 ایجاد شد، اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از این انتصاب ادامه خواهد داد. حقوقدانانی

کد خبر : 145268
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۲۴
وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا یک انتصاب قضایی در استان آلبرتا را اعلام کرد.

[ad_1]

20 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو
وزارت دادگستری کانادا

دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصاب زیر را بر اساس فرآیند درخواست قضایی که در سال 2016 ایجاد شد، اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از این انتصاب ادامه خواهد داد. حقوقدانانی که بالاترین معیارهای تعالی و درستی را دارند.

میشل اچ بورک، یک پزشک انحصاری در کلگری، به عنوان قاضی دادگاه ملکه آلبرتا منصوب شد. قاضی بورک جایگزین قاضی A. Kirker (کلگری) می شود که از 4 اوت 2021 به دادگاه استیناف آلبرتا ارتقاء یافت.

نقل قول

من برای جاستس بورک در حین ایفای نقش جدیدش آرزوی موفقیت دارم. من مطمئن هستم که او به عنوان یکی از اعضای دادگاه ملکه به مردم آلبرتا خدمت خواهد کرد.

دیوید لامتی محترم
وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا

زندگینامه

قاضی میشل اچ. بورک در مونکتون، نیوبرانزویک به دنیا آمد و بزرگ شد. او دارای مدرک کارشناسی در رشته مالی (1993) و مدرک LL.B. (1996)، هر دو از دانشگاه مونکتون. او همچنین مدرک LL.M را دریافت کرد. در مالیات از دانشکده حقوق Osgoode Hall (2009).

قاضی بورک که به طور روان دو زبانه بود، ابتدا برای قاضی سابق نیوبرانزویک WL Hoyt و سپس برای قاضی جرالد جی. ریپ از دادگاه مالیاتی کانادا کار می کرد. به عنوان وکیل، او از سال 1998 بر روی دعاوی مالیاتی تمرکز کرده است و در چندین شرکت حقوقی کلگری و به عنوان یک شاغل به فعالیت مشغول است. در سال 2018 به عنوان سردبیر این نشریه منصوب شد دعوای حقوقی مالیات بر درآمد فدرال در کانادا، یک انتشارات LexisNexis Canada.

Justice Bourque به ویژه به کار داوطلبانه در حمایت از جوامع LGBTQ2S+ کلگری متعهد است. از سال 2007 تا 2010، او در هیئت مدیره انجمن آگاهی کلگری در مورد ایدز خدمت کرد. از سال 2011، او مشاور صندوق Chinook Calgary، یک صندوق موقوفه بنیاد کلگری بوده است که برای تأمین بودجه طولانی مدت دائمی خیریه های LGBTQ2S+ در کلگری تأسیس شده است. در دو سال گذشته، جاستیس بورک به عنوان رئیس هیئت مدیره مرکز روابط جنسی، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در آلبرتا که هدف آن عادی سازی سلامت جنسی در کانادا با ارائه اطلاعات مبتنی بر شواهد و بدون قضاوت است، خدمت کرده است. برنامه ها و خدمات سلامت جنسی و باروری.

سرانجام جاستیس بورک اخیراً چهار سال خدمت را به عنوان رئیس انجمن انجمن سلطنتی کوهستان به پایان رساند، جایی که با همسرش برایان کلارک و سگشان توبی زندگی می کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.