وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا انتصابات قضایی در استان آلبرتا را اعلام کرد.

[ad_1] 20 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصابات زیر را تحت فرآیند درخواست قضایی ایجاد شده در سال 2016 اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از انتصاب ادامه خواهد داد. حقوقدانانی

کد خبر : 196096
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۵۳
وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا انتصابات قضایی در استان آلبرتا را اعلام کرد.

[ad_1]

20 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا

محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصابات زیر را تحت فرآیند درخواست قضایی ایجاد شده در سال 2016 اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از انتصاب ادامه خواهد داد. حقوقدانانی که بالاترین معیارهای تعالی و درستی را دارند.

باب اچ. آلونیسی، QCشریک در Aloneissi، اونیل، هرلی، اوکیف، Millsap/Liberty Law LLP در ادمونتون، به عنوان قاضی دادگاه ملکه آلبرتا منصوب شد. قاضی آلونیسی جایگزین قاضی دی شلی (ادمونتون) شد که در تاریخ 2 ژانویه 2022 استعفا داد.

نانسی ام. کاروترز، مشاور عملی در انجمن حقوقی آلبرتا در کلگری، به عنوان قاضی دادگاه ملکه آلبرتا منصوب شد. جاستیس کاروترز جایگزین قاضی KM Eidsvik (کلگری) شد که در 7 فوریه 2022 استعفا داد.

مایکل ای. ماریون، شریک Borden Ladner Gervais LLP در کلگری، به عنوان قاضی دادگاه ملکه آلبرتا منصوب شد. قاضی ماریون جایگزین جاستیس آر جی هال (کلگری) می شود که از 4 مارس 2022 به عنوان یک قاضی فوق العاده انتخاب شد.

نقل قول

برای قضات آلونیسی، کاروترز و ماریون آرزوی موفقیت می کنم تا نقش های جدید خود را بر عهده بگیرند. من مطمئن هستم که آنها به مردم آلبرتا و اعضای دادگاه ملکه خدمت خواهند کرد.»

– محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا

بیوگرافی ها

قاضی Bob H. Aloneissi، QC، در ادمونتون به دنیا آمد و بزرگ شد. او به عنوان فرزند مهاجران لبنانی هرگز ریشه های فروتن خود را فراموش نکرده است. تجربه او از کار در خواربارفروشی درون شهر خانواده اش به او اجازه داد تا از فرهنگ های مختلف قدردانی کند. این تجربه به عنوان وکیل برای او مفید بوده است و در انجام وظایف قضایی خود به شیوه ای عادلانه و دلسوزانه به او خدمت خواهد کرد. او در سال 1987 از دانشکده حقوق دانشگاه آلبرتا فارغ التحصیل شد، جایی که بعداً به عنوان مربی جلسه ای برای تدریس رویه دادرسی کیفری بازگشت. او به عنوان یک متخصص ماهر، دلسوز و با اخلاق در قوانین کیفری سوابق ثابت شده ای دارد. او در سال 2012 به عنوان مشاور ملکه منصوب شد.

با اعطای جایزه افتخار فارغ التحصیلان به عدالت آلونیسی در سال 2016، دانشگاه آلبرتا توانایی او را در ایجاد پل در جامعه از طریق مشارکت در برنامه های عدالت ترمیمی، انجمن چند دینی فونیکس برای هارمونی، و تاج – حق دفاع برای بازی خیریه هاکی تشخیص داد. بازی که 100000 دلار جمع آوری کرده است. برای برنامه های جوانان بومی Justice Aloneissi همچنین یکی از اعضای موسس کمیته انجمن وکلای دادرسی کیفری برای کاهش زندانی شدن بومیان بود.

قاضی آلونیسی و همسرش به همراه چهار فرزندشان از یک سبک زندگی سالم اغلب در دره رودخانه باشکوه ادمونتون و کوه های سنگی ارزشمند لذت می برند.

قاضی نانسی ام. کاروترز، در نزدیکی ساسکاتون، ساسکاچوان بزرگ شد. او در دانشگاه ساسکاچوان تحصیل کرد و در سال 1987 مدرک لیسانس هنر (با ممتاز) و LL.B (همچنین با ممتاز) را در سال 1990 دریافت کرد. او با دفتر کلگری Parlee McLaws LLP مقاله نوشت و به آلبرتا فراخوانده شد. بار در سال 1991.

جاستیس کاروترز از سال 1991 تا 2005 با پارلی مک لاوز در گروه دعوی حقوقی، ابتدا به عنوان شریک و بعداً به عنوان شریک تمرین کرد. فعالیت او بر روی مسائل دفاعی بیمه، از جمله آسیب شخصی، مسئولیت محصول، و ادعای سهل انگاری حرفه ای متمرکز بود. در سال 2005، او به عنوان مشاور عملی به انجمن حقوق آلبرتا پیوست. او همچنین سمت‌های مشاور دادگاه، مدیر ارشد سیاست و اخلاق و اخیراً مشاور عمومی و مدیر مقررات را بر عهده داشته است.

جاستیس کاروترز از سال 2017 عضو کمیته دائمی فدراسیون انجمن های حقوقی کانادا در مورد الگوی رفتار حرفه ای بوده است و در حمایت از بسیاری از ابتکارات خط مشی جامعه حقوقی، تغییرات قوانین و اصلاحیه های کد رفتار مشارکت داشته است. او به سازمان‌های مختلفی از جمله انجمن وکلای کانادا، انجمن آموزش حقوقی آلبرتا، مرکز کانادایی آموزش حقوقی حرفه‌ای، و دانشکده‌های حقوق دانشگاه‌های کلگری و آلبرتا ارائه کرده است. او همچنین تعدادی از منابع اخلاقی و عملی را از طرف انجمن حقوق آلبرتا تألیف کرده است. مشارکت اجتماعی او بر حمایت از جوانان و آموزش متمرکز شده است، و اخیراً به عنوان رئیس هیئت مدیره گروه پایپ جوانان Foothills Caledonia و شورای والدین مدرسه Rosedale خدمت کرده است.

جاستیس کاروترز در کلگری زندگی می کند، جایی که او و همسرش برایان از حمایت از تلاش های فرزندانشان در شنا و موسیقی لذت می برند.

قاضی مایکل A. ماریون در Portage La Prairie، مانیتوبا به دنیا آمد و بزرگ شد. او در سال 1995 مدرک لیسانس خود را از دانشگاه مانیتوبا دریافت کرد و در سال 1998 مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه مانیتوبا دریافت کرد. بار آلبرتا در سال 1999.

جاستیس ماریون به هاوارد مکی ملحق شد که بعداً با پنج شرکت دیگر ادغام شد و شرکت حقوقی ملی Borden Ladner Gervais LLP را در سال 2000 ایجاد کرد. برای بیش از 22 سال با این شرکت، او در دعاوی تجاری تجاری و وکالت حقوق اداری، از جمله تجاری، انرژی فعالیت داشت. ، شهرداری، سلب مالکیت، محیط زیست، اراضی، ورشکستگی، استیناف، داوری، و امور قانون اساسی. او در دادگاه‌های اداری و دادگاه‌ها در چندین حوزه قضایی از جمله دادگاه عالی کانادا حاضر شده است. او در مورد موضوعات حقوقی مرتبط با اختلافات تجاری، از جمله در چندین مجله حقوقی، مطالب زیادی نوشته و منتشر کرده است.

در این شرکت، جاستیس ماریون به‌عنوان مدیر گروه منطقه‌ای محلی دفتر منازعات تجاری کلگری، به‌عنوان رئیس مشترک گروه تمرین استیناف کلگری، و رئیس مشترک کمیته حرفه‌ای کلگری خدمت می‌کرد. او این افتخار را داشته است که مدیر چندین دانش‌آموز مقاله‌نویسی باشد و طی سال‌ها از بسیاری از روابط آموزشی غیررسمی و رسمی غنی شده و از آنها سپاسگزار بوده است. در سال 2021، او به هیئت مدیره Pro Bono Law Alberta پیوست و رئیس سابق انجمن سلب مالکیت آلبرتا است.

قاضی ماریون و همسرش پدر و مادری مفتخر به سه دختر هستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.