وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا انتصابات قضایی در استان نوا اسکوشیا را اعلام کرد.

[ad_1] 28 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصابات زیر را تحت فرآیند درخواست قضایی ایجاد شده در سال 2016 اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از انتصاب ادامه خواهد داد. حقوقدانانی

کد خبر : 184873
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۱۵
وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا انتصابات قضایی در استان نوا اسکوشیا را اعلام کرد.

[ad_1]

28 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا

محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصابات زیر را تحت فرآیند درخواست قضایی ایجاد شده در سال 2016 اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از انتصاب ادامه خواهد داد. حقوقدانانی که بالاترین معیارهای تعالی و درستی را دارند.

آلتا کرامول ارجمند، یک قاضی دادگاه استانی نوا اسکوشیا در هالیفاکس، به عنوان قاضی دادگاه عالی نوا اسکوشیا، بخش خانواده منصوب می شود. قاضی کرامول آخرین پست از هفت موقعیت اختصاص داده شده به بخش خانواده را پر می کند قانون اجرای بودجه، 2018، شماره 1.

لورن جی. مک داول، QC، رئیس، وکیل و مالک پیکاپ مک داول در پورت هاکسبری، به عنوان قاضی دادگاه عالی نوا اسکوشیا منصوب می شود. قاضی مک داول جایگزین قاضی ال جی دلاپینا (هالیفاکس) شد که از 5 ژوئن 2018 به عنوان قاضی فوق العاده انتخاب شد. بنابراین جای خالی در سیدنی واقع شده است.

دانیل دبلیو اینگرسول، QC، شریک مدیر شرکت Cox & Palmer در هالیفاکس، به عنوان قاضی دادگاه عالی نوا اسکوشیا منصوب شد. قاضی اینگرسول جایگزین قاضی کی‌ای بیتون (هالیفاکس) شد که از 22 ژوئن 2019 به دادگاه استیناف ارتقا یافت.

نقل قول

برای قاضی های کرامول، مک داول و اینجرسول آرزوی موفقیت دارم تا نقش های جدید خود را بر عهده بگیرند. من مطمئن هستم که آنها به مردم نوا اسکوشیا و اعضای دادگاه عالی نوا اسکوشیا به خوبی خدمت خواهند کرد.

– محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا

بیوگرافی ها

قاضی آلتا کرامول Mi’kmaw از Membertou، یک جامعه بومی واقع در Unama’ki (جزیره کیپ برتون)، و نوا اسکوشیا آفریقایی از Whitney Pier است. او دارای مدرک لیسانس در زیست شناسی (1995) و مدرک LL.B (1998) از دانشگاه دالهوسی است.

قاضی کرامول از سال 1998 تا 2020 به عنوان وکیل دادگستری و وکیل دعاوی مدنی در بخش خدمات حقوقی، بخش خدمات حقوقی، بخش دادگستری نوا اسکوشیا، مقاله و قانون را انجام داد و به دعاوی عمومی و حمایت از کودکان و امور مربوط به حمایت از بزرگسالان رسیدگی کرد. پس از انقضای شش ماهه در دانشکده حقوق شولیچ به عنوان سرپرست ابتکار عمل سیاهپوستان و میکماق، او در ژوئیه 2020 به دادگاه استانی و خانواده نوا اسکوشیا منصوب شد و در دادگاه استانی در هالیفاکس نشست. او در سال 2018 عنوان مشاور ملکه خود را دریافت کرد و دریافت کننده جایزه خدمات اجتماعی انجمن وکلای کانادا – نوا اسکوشیا 2019 بود.

قاضی کرامول به‌عنوان عضو شورا و کمیته‌های متعدد، از جمله به‌عنوان رئیس مشترک کمیته برابری نژادی، فعالانه با انجمن وکلای دادگستری نوا اسکوشیا درگیر بود. او رئیس بخش نوا اسکوشیا انجمن کانادایی وکلای سیاه پوست بود و به عنوان مربی در ابتکار سیاهپوستان و میکماق بومی داوطلب شده است. او یکی از اعضای قبلی هیئت مدیره انجمن اطلاعات حقوقی نوا اسکوشیا و باشگاه پسران و دختران دارتموث است.

قاضی کرامول و همسرش داگلاس دو فرزند دارند.

قاضی لورن جی مک داول، QC، در معدن سیدنی، کیپ برتون، نوا اسکوشیا به دنیا آمد و بزرگ شد و از دبیرستان مموریال فارغ التحصیل شد. او مدرک لیسانس هنر (افتخارات) را از دانشگاه مونت آلیسون در سال 1980 و مدرک لیسانس حقوق را از دانشگاه دالاهو در سال 1983 دریافت کرد.

جاستیس مک داول از سال 1983 در پورت هاکسبری، نوا اسکوشیا، ابتدا با Leblanc MacDonald و Pickup که در آنجا شریک شد و سپس با Pickup MacDowell، شرکتی که با Justice Arthur WD Pickup (بازنشسته) در سال 1995 تأسیس کرد، مقاله نویسی و وکالت کرد. با آن شرکت تا زمان انتصابش به نیمکت ادامه داد. او در طول 37 سال فعالیت حرفه ای خود، با تجربه قابل توجهی در حقوق شهرداری، دعاوی خانوادگی و مدنی و سایر زمینه ها، فعالیت گسترده ای در زمینه دعاوی حقوقی حمایت از کودکان ایجاد کرده است. او در تمام سطوح دادگاه در استان و همچنین در مقابل هیئت بازبینی و خدمات نوا اسکوشیا حاضر شده است. او به عنوان قاضی دادگاه دعاوی کوچک نوا اسکوشیا و نایب رئیس دادگاه تجدیدنظر ارزیابی خدمت کرده است. او در سال 2002 به عنوان مشاور ملکه منصوب شد.

قاضی مک داول با عضویت در شورای انجمن وکلای دادگستری نوا اسکوشیا و در کمیته های مختلف، از جمله کمیته فرعی تحقیق و کمیته بررسی شکایات، به حرفه خود کمک کرده است. او در هیئت ها و سازمان های اجتماعی مختلف داوطلب شده است.

جاستیس مک داول یک گلف باز مشتاق، بازیکن هاکی و بازی در فضای باز است. او یک کیپ برتونر مغرور است. او و همسرش، جانت، والدین دو دختر شگفت انگیز به نام های کنزی و کارلی و پدربزرگ و مادربزرگ سه نوه به همان اندازه شگفت انگیز جیک، کول و الیس هستند.

قاضی دانیل دبلیو. اینگرسول، QCاو که در جزیره گراند مانان به دنیا آمده و بزرگ شده است، لیسانس هنر (افتخارات) خود را از دانشگاه مونت آلیسون در سال 1986 و لیسانس حقوق خود را از دانشکده حقوق ازگود هال در سال 1989 دریافت کرد. او در سال 1990 در انجمن وکلای نوا اسکوشیا پذیرفته شد.

جاستیس اینگرسول با کاکس داونی و گودفلو در هالیفاکس مقاله ای داشت و به مدت 31 سال در آن شرکت (اکنون کاکس و پالمر) به عنوان شریک و بعداً شریک ماند و در شانزده سال گذشته بر کار، استخدام، حقوق بشر و قوانین اداری تمرکز داشت. او از سال 2019 به عنوان شریک مدیریت خدمت کرده است. او در سال 2010 به عنوان مشاور ملکه منصوب شد.

قاضی اینگرسول در طول زندگی حرفه ای خود با حرفه و جامعه خود درگیر بوده است. او به مدت شش سال در دانشکده حقوق شولیچ در دانشگاه دالهوسی حقوق استخدامی تدریس کرد و سال ها به عنوان مدیر و سپس به عنوان رئیس انجمن جوانان جایگزین خدمت کرد. او رئیس جامعه اطلاعات حقوقی نوا اسکوشیا بود و در هیئت مدیره شورای اقتصادی استان های آتلانتیک خدمت کرد. او مرتباً در نشریه بهترین وکلا برای قانون کار و استخدام رتبه‌بندی شده است و به‌عنوان یک متخصص برجسته در فهرست کارشناس حقوقی کانادا گنجانده شده است.

جاستیس اینجرسول و همسرش سیندی، والدین مغرور لوک، سم و مکس هستند. وقتی در نوا اسکوشیا نیستند، از گذراندن وقت با خانواده و دوستان خود در گرند مانان لذت می برند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.