وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا انتصاب قضایی در استان انتاریو را اعلام کرد.

[ad_1] 20 دسامبر 2021اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصابات زیر را تحت فرآیند درخواست قضایی ایجاد شده در سال 2016 اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از انتصاب ادامه خواهد داد. حقوقدانانی که بالاترین

کد خبر : 145284
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲:۱۶
وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا انتصاب قضایی در استان انتاریو را اعلام کرد.

[ad_1]

20 دسامبر 2021
اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا

محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصابات زیر را تحت فرآیند درخواست قضایی ایجاد شده در سال 2016 اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از انتصاب ادامه خواهد داد. حقوقدانانی که بالاترین معیارهای تعالی و درستی را دارند.

ارجمند جاناتون سی جورج، یک قاضی دادگاه عالی انتاریو در لندن، به عنوان قاضی استیناف دادگاه استیناف انتاریو منصوب می شود. قاضی جورج جایگزین قاضی ام. جمال می شود که از اول ژوئیه 2021 به دادگاه عالی کانادا ارتقاء یافت.

The Honorable Lise G. Favreauقاضی دادگاه عالی انتاریو در تورنتو، به عنوان قاضی استیناف دادگاه استیناف انتاریو منصوب می شود. قاضی فاورو جایگزین قاضی دی.م. براون شد که از 14 سپتامبر 2021 به عنوان قاضی فوق العاده انتخاب شد.

مایکل جی. والنته، شریک Scarfone Hawkins LLP در همیلتون، به عنوان قاضی دادگاه عالی دادگستری انتاریو منصوب شد. قاضی والنت جایگزین قاضی جی دبلیو اسلون (کیچنر) می شود که از 13 مارس 2021 به عنوان قاضی فوق العاده انتخاب شد.

نقل قول

برای قضات جورج، فاورو و والنته در نقش های جدیدشان آرزوی موفقیت می کنم. من می دانم که آنها به خوبی به مردم انتاریو و اعضای دادگاه استیناف و دیوان عالی دادگستری خدمت خواهند کرد.»

محترم. دیوید لامتی
وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا

بیوگرافی ها

قاضی جاناتون سی جورج در سال 2016 به دادگاه عالی انتاریو منصوب شد. او در سال 1999 از دانشگاه وسترن انتاریو فارغ التحصیل شد و در سال 2001 در وکلای انتاریو پذیرفته شد.

قاضی جورج در زمان انتصاب خود در دیوان عالی دادگستری، قاضی دادگاه دادگستری انتاریو در لندن بود. او از سال 2001 تا 2012 در رابینز، هندرسون و دیویس مقاله وکالت کرد و در زمینه دفاع کیفری فعالیت کرد. او به عنوان یک اوجیبوی از تبار پوتاواتومی، از اعضای جامعه ملل اول، از جمله به عنوان مشاور حقوقی رئیس و شورای کتل و استونی پوینت، نمایندگی کرده است. او به عنوان مشاور وظیفه ویژه با کمک حقوقی انتاریو، مشاوره حقوقی خلاصه ای را به کسانی که در کتل و استونی پوینت فرست نشن بودند ارائه کرد. او همچنین یکی از مشاوران ملت اول کتل و استونی پوینت بوده است که در مذاکرات پیچیده ادعای زمین مشارکت داشته است.

قاضی جورج در هیئت وکیل کودکان انتاریو حضور داشته است. او در هیئت مدیره خدمات کودکان و جوانان سنت کلر در سارنیا و انجمن سلامت روان کانادا در لمبتون کنت خدمت کرده است. او همچنین عضو کمیته راهبری عدالت جوانان شهرستان لمبتون و رئیس کمیته توسعه قانون اساسی کتل و استونی پوینت بود.

قاضی لیز جی. فاورو در سال 2017 به دیوان عالی دادگستری انتاریو منصوب شد. او مدرک کارشناسی خود را در ادبیات انگلیسی در دانشگاه مک گیل و مدرک LL.B خود را دریافت کرد. در دانشگاه تورنتو

قاضی فاورو، که دبیرستان و CEGEP را به زبان فرانسوی گذراند، به راحتی دو زبانه است. در زمان انتصاب به دادگاه عالی دادگستری، او در دفتر حقوقی تاج – مدنی در وزارت دادستانی کل انتاریو کار می کرد، جایی که او در تمام سطوح دادگاه، از جمله دادگاه استیناف انتاریو و دادگاه، نماینده ولیعهد بود. دادگاه عالی کانادا او از سال 1996 تا 2003 با Blake، Cassels & Graydon در تورنتو دعوای مدنی را انجام داد. فعالیت او شامل قانون اداری، قانون شکایت، دادرسی طبقاتی، قانون بهداشت و قانون محیط زیست بود.

جاستیس فاورو سخنران مکرر بوده است، از جمله در زمینه های حقوق اداری، دعاوی مدنی و اخلاق. او همچنین یک مربی اختصاصی برای وکلا و دانشجویان جوان‌تر بوده است.

قاضی مایکل جی. والنته پس از تحصیل و کار در خارج از کشور در سال 1982 مدرک LLB خود را از دانشگاه اتاوا دریافت کرد. او در سال 1984 به کافه انتاریو فراخوانده شد. در سال 1999، او مدرک LLM خود را از دانشکده حقوق Osgoode Hall با تخصص در ورشکستگی و ورشکستگی دریافت کرد.

قاضی والنته کار خود را در شبه جزیره نیاگارا آغاز کرد، جایی که او یک دادخواهی عمومی را انجام داد و از آموزش در حین کار که از مربیان متعدد خود در آن سال های شکل گیری دریافت کرد، بهره برد. در 31 سال گذشته، او یکی از شرکای Scarfone Hawkins LLP بود، جایی که فعالیت او بر روی دعاوی تجاری با علاقه ویژه به ورشکستگی و بازسازی ساختار متمرکز بود. بزرگترین لذت او در طول سالهای فعالیتش این است که نقش کوچکی در توسعه حرفه وکلای جوانی ایفا کرده است که هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی به پزشکان عالی تبدیل شده اند. او به طور منظم در سمینارهای آموزش مداوم مشارکت داشته و از طرفداران آموزش حقوقی است.

قاضی والنته در حال حاضر در همیلتون با همسرش که او نیز وکیل است و دو دخترشان که روزانه یک بررسی واقعیت را ارائه می دهند، زندگی می کند. وقتی کار نمی‌کند، از سفر با خانواده‌اش خارج از مسیر، آشپزی، اسکی و گذراندن وقت در کابین خانواده لذت می‌برد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.