وزیر خزانه داری ایالات متحده یلن هشدار داد که رمزارز بسیار خطرناک است – برای اکثر پس انداز کنندگان بازنشستگی نامناسب – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده هشدار داد که کریپتو یک “سرمایه گذاری بسیار مخاطره آمیز” است و اضافه کرد که او آن را به اکثر افرادی که برای بازنشستگی پس انداز می کنند توصیه نمی کند. با این حال، یلن خاطرنشان کرد که کنگره می تواند نوع سرمایه گذاری های مجاز در

کد خبر : 215639
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
وزیر خزانه داری ایالات متحده یلن هشدار داد که رمزارز بسیار خطرناک است – برای اکثر پس انداز کنندگان بازنشستگی نامناسب – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده هشدار داد که کریپتو یک “سرمایه گذاری بسیار مخاطره آمیز” است و اضافه کرد که او آن را به اکثر افرادی که برای بازنشستگی پس انداز می کنند توصیه نمی کند. با این حال، یلن خاطرنشان کرد که کنگره می تواند نوع سرمایه گذاری های مجاز در حساب های بازنشستگی، از جمله طرح های 401(k) را محدود کند.

جانت یلن درباره سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال برای دوران بازنشستگی

این موضوع که آیا آمریکایی ها باید بتوانند پس انداز بازنشستگی را در ارزهای رمزنگاری شده قرار دهند یا خیر، همچنان به شدت مورد بحث است.

جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، روز پنجشنبه در رویدادی که توسط نیویورک تایمز برگزار شد، در مورد اعلام فیدلیتی مبنی بر اجازه بیت کوین به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری در طرح های 401(k) سوال شد.

یلن پاسخ داد:

این چیزی نیست که من به اکثر افرادی که برای دوران بازنشستگی خود پس انداز می کنند توصیه کنم … برای من این سرمایه گذاری بسیار مخاطره آمیزی است.

اعلام Fidelity به دنبال دستورالعمل صادر شده توسط وزارت کار (DOL) بود که به مدیران طرح 401(k) در مورد مجاز کردن ارزهای دیجیتال در برنامه های بازنشستگی هشدار داد. Fidelity یکی از بزرگترین مدیران طرح 401 (k) است.

علی خاور، معاون سرپرست اداره امنیت مزایای کارکنان DOL، گفت که وزارت کار “نگرانی شدیدی نسبت به کاری که فیدلیتی انجام داده است” دارد. او تاکید کرد، “ارزهای رمزنگاری شده می توانند خطرات جدی برای پس انداز بازنشستگی ایجاد کنند.”

یلن، وزیر خزانه داری نیز روز پنجشنبه خاطرنشان کرد که کنگره می تواند تنظیم کند که چه دارایی هایی می تواند در برنامه های بازنشستگی مانند 401 (k) گنجانده شود. یلن در مورد اینکه آیا کنگره باید اقدامی انجام دهد یا خیر، توضیح داد:

من نمی گویم آن را توصیه می کنم، اما به نظر من این یک چیز معقول خواهد بود.

تلاش‌های وزارت کار برای محدود کردن آمریکایی‌ها از قرار دادن رمزارز در حساب‌های بازنشستگی، برخی از قانون‌گذاران را ناراحت کرده است. در پاسخ، سناتور آمریکایی تامی توبرویل (R-AL) قانون آزادی مالی را معرفی کرد تا DOL را از صدور مقررات یا راهنمایی‌هایی که نوع سرمایه‌گذاری‌هایی را که سرمایه‌گذاران حساب 401(k) خودگردان می‌توانند از طریق پنجره کارگزاری انتخاب کنند محدود می‌کند، منع کند. ” علاوه بر این، وزارت کار به دلیل راهنمایی های رمزنگاری خود مورد شکایت قرار گرفته است.

برچسب ها در این داستان

401k، 401K حساب، 401k طرح، 401k طرح رمز ارز، 401K طرح ارز رمزنگاری شده، بازنشستگی بیت کوین، بازنشستگی رمزنگاری، بازنشستگی ارزهای دیجیتال، وفاداری، جانت یلن، جنت یلن کریپتو، جنت سورمن کریپتو، جنت سورمن کریپتو

نظر شما در مورد اظهارات جانت یلن، وزیر خزانه داری چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.