وزیر خزانه داری ایالات متحده کمک مالی دولت به بانک سیلیکون ولی را رد کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، کمک مالی دولت به بانک سیلیکون ولی (SVB) را که روز جمعه توسط قانونگذاران تعطیل شد، رد کرد. یلن توضیح داد که اصلاحات پس از بحران مالی 2008 با هدف جلوگیری از نیاز به کمک‌های مالی دولت انجام شد. یلن می‌گوید که دولت در حال بررسی کمک مالی

کد خبر : 332546
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
وزیر خزانه داری ایالات متحده کمک مالی دولت به بانک سیلیکون ولی را رد کرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، کمک مالی دولت به بانک سیلیکون ولی (SVB) را که روز جمعه توسط قانونگذاران تعطیل شد، رد کرد. یلن توضیح داد که اصلاحات پس از بحران مالی 2008 با هدف جلوگیری از نیاز به کمک‌های مالی دولت انجام شد.

یلن می‌گوید که دولت در حال بررسی کمک مالی برای SVB نیست

جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده در مصاحبه ای با شبکه سی بی اس نیوز که یکشنبه پخش شد، اظهار داشت که دولت در حال بررسی کمک مالی برای بانک دره سیلیکون (SVB) در حال سقوط نیست. این بانک در روز جمعه توسط رگولاتورها تعطیل شد و توسط شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) تحت نظارت قرار گرفت.

از یلن پرسیده شد که آیا دولت ایالات متحده به دلیل شکست SVB نیاز به مداخله و اقدامات اضطراری دارد یا خیر. وزیر خزانه داری پاسخ داد: «اقتصاد آمریکا متکی به یک سیستم بانکی مطمئن و سالم است که می تواند نیازهای اعتباری خانوارها و مشاغل ما را تامین کند. بنابراین، هرگاه بانکی، به ویژه بانکی مانند بانک سیلیکون ولی با میلیاردها دلار سپرده، ورشکست شود، آشکارا نگران کننده است. او ادامه داد:

من تمام آخر هفته را با تنظیم کننده های بانکی خود برای طراحی سیاست های مناسب برای رسیدگی به این وضعیت کار کرده ام.

یلن توضیح داد که پس از بحران مالی 2008، “کنترل های منحصر به فردی” برای افزایش نظارت بر سرمایه و نقدینگی اعمال شد و آنها در روزهای اولیه همه گیری کووید-19 مورد آزمایش قرار گرفتند. او مدعی شد که این سیستم “استقامت خود را ثابت کرده است تا آمریکایی ها بتوانند به ایمنی و سلامت سیستم بانکی ما اطمینان داشته باشند.”

وزیر خزانه داری در پاسخ به این سوال که آیا وی کمک مالی دولت به بانک سیلیکون ولی را “رد کرده است”، توضیح داد:

اجازه دهید واضح بگویم که در طول بحران مالی، سرمایه‌گذاران و صاحبان بانک‌های بزرگ سیستمی بودند که نجات یافتند، و ما مطمئناً به دنبال آن نیستیم. و اصلاحاتی که انجام شده به این معنی است که ما دوباره آن را انجام نمی دهیم.

یلن در حالی که اشاره کرد که در حال حاضر نمی تواند جزئیات بیشتری در مورد وضعیت SVB ارائه دهد، اصرار کرد: «سیستم بانکی آمریکا واقعا امن و دارای سرمایه خوبی است. این انعطاف پذیر است.»

یلن اذعان کرد که دولت «به خوبی می‌داند که بسیاری از شرکت‌های استارت‌آپ سپرده‌هایی دارند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر سپرده‌هایی در این بانک دارند که تحت تأثیر شکست آن قرار گرفته‌اند»، و تأکید کرد که «این چیزی است که ما در تلاش برای حل آن هستیم».

پس از فروپاشی بانک سیلیکون ولی، میلیاردر بیل آکمن، مدیر عامل و مدیر پرتفولیوی پرشینگ اسکوئر کپیتال مدیریت، نسبت به عواقب “عظیم و عمیق” دولت ایالات متحده که به بانک اجازه می دهد بدون حمایت از همه سپرده گذاران ورشکست شود، هشدار داد. او همچنین نسبت به اجرای احتمالی بانک ها از روز دوشنبه هشدار داد. در همین حال، نویسنده پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی هشدار داده است که بانک دیگری در حال سقوط است.

نظر شما در مورد اظهارات جانت یلن وزیر خزانه داری آمریکا چیست؟ و آیا فکر می کنید دولت باید SVB را نجات دهد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.