وزیر خزانه داری السالوادور اعلام کرد که درگیری اوکراین و روسیه قیمت بیت کوین را مختل کرده است و اوراق قرضه آتشفشانی همچنان متوقف است – بیت کوین نیوز

[ad_1] الخاندرو زلایا، وزیر خزانه داری السالوادور، توضیح داد که درگیری که در حال حاضر بین اوکراین و روسیه اتفاق می افتد، بر قیمت بیت کوین در بازارهای بین المللی تأثیر گذاشته و آن را مختل کرده است. به دلیل این اختلال، Zelaya همچنین اظهار داشت که صدور اوراق قرضه آتشفشانی که برای تامین مالی

کد خبر : 212523
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
وزیر خزانه داری السالوادور اعلام کرد که درگیری اوکراین و روسیه قیمت بیت کوین را مختل کرده است و اوراق قرضه آتشفشانی همچنان متوقف است – بیت کوین نیوز

[ad_1]

الخاندرو زلایا، وزیر خزانه داری السالوادور، توضیح داد که درگیری که در حال حاضر بین اوکراین و روسیه اتفاق می افتد، بر قیمت بیت کوین در بازارهای بین المللی تأثیر گذاشته و آن را مختل کرده است. به دلیل این اختلال، Zelaya همچنین اظهار داشت که صدور اوراق قرضه آتشفشانی که برای تامین مالی ساخت شهر بیت کوین سال گذشته توسط رئیس جمهور نایب بوکله اعلام شد، هنوز امکان پذیر نیست.

وزیر خزانه داری السالوادور می گوید تعارض بر قیمت بیت کوین تأثیر می گذارد

درگیری نظامی و ناآرامی های ژئوپلیتیکی ممکن است بر عملکرد قیمت بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد. این نظر الخاندرو زلایا، وزیر خزانه داری السالوادور است که این متغیرها را به تاخیر در راه اندازی اوراق آتشفشانی مرتبط می کند.

زلایا در مصاحبه‌ای در یک شبکه تلویزیونی محلی توضیح داد که او معتقد است سرمایه‌گذاران ممکن است برخی از سرمایه‌های خود را در طول مناقشه روسیه و اوکراین به صنایع دیگر هدایت کرده باشند. او بیان کرد:

با آغاز درگیری بین روسیه و اوکراین، بسیاری از سرمایه گذاری ها در ارزهای دیجیتال به سرمایه گذاری در شرکت های مرتبط با صنعت تسلیحات تبدیل شد. سرمایه‌گذاری‌هایی به صنعت داروسازی صورت گرفت و در موارد دیگر به شرکت‌های تولیدکننده لوازم کشاورزی رفت.

علاوه بر این، زلایا توضیح داد که به دلیل این اختلال در قیمت ها ناشی از درگیری فوق، زمان انتشار اوراق قرضه آتشفشانی السالوادور نیست. این اوراق که برای تامین مالی بخشی از بیت کوین سیتی که پیش بینی می شود تنها از انرژی زمین گرمایی برای تامین انرژی عملیات خود استفاده کند، استفاده می شود، قبلا قرار بود در سه ماه اول سال جاری راه اندازی شود.


حالت HODL فعال شد

Zelaya از کارشناسانی که از خرید بیت کوین که دولت السالوادور از طریق رئیس جمهور خود نایب بوکله انجام داده است انتقاد می کنند. در حال حاضر، السالوادور بیش از 2500 بیت کوین در کیف پول‌های خود نگهداری می‌کند که با قیمت‌های متفاوت خریداری شده‌اند، و بوکله اعلام کرد که چندین بار «کاهش قیمت» را خریداری کرده است.

Zelaya نشان داد که این بیت کوین ها برای فروش خریداری نشده اند و هیچ ضرری در خرید بدون مبادله آنها با سایر دارایی ها وجود ندارد. او بیان کرد:

آنها همیشه بیرون می آیند و می گویند “باخته اند”، در حالی که ما واقعاً سکه را نفروخته ایم. اگر سکه ها را نفروشید، آنها را نگه دارید، منتظر بمانید [until] قیمت دوباره بالا می رود

نظر شما درباره اظهارات وزیر خزانه داری چیست؟ آلخاندرو زلایا درباره قیمت بیت کوین و تاخیر در راه اندازی اوراق آتشفشانی؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.