وزیر خرا و وزیر دوکلوس انتصاب یک عضو جدید برای شورای ملی سالمندان را اعلام کردند

[ad_1] دولت کانادا متعهد به رفاه و کیفیت زندگی افراد مسن است 1 آوریل 2022 گاتینو، کبک سالمندان اعضای مهم جوامع ما هستند. برای خدمت رسانی بهتر به کانادایی ها، دولت کانادا به دنبال مشاوره در مورد مسائل مربوط به سالمندان است تا در جریان کارهایی که به کانادایی ها کمک می کند با وقار

کد خبر : 186413
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
وزیر خرا و وزیر دوکلوس انتصاب یک عضو جدید برای شورای ملی سالمندان را اعلام کردند

[ad_1]

دولت کانادا متعهد به رفاه و کیفیت زندگی افراد مسن است

1 آوریل 2022 گاتینو، کبک

سالمندان اعضای مهم جوامع ما هستند. برای خدمت رسانی بهتر به کانادایی ها، دولت کانادا به دنبال مشاوره در مورد مسائل مربوط به سالمندان است تا در جریان کارهایی که به کانادایی ها کمک می کند با وقار و در بهترین سلامت ممکن پیر شوند و در عین حال از امنیت اجتماعی و اقتصادی برخوردار باشند.

امروز، وزیر سالمندان، کمال خرا، و وزیر بهداشت، ژان ایو دوکلوس، انتصاب یک عضو جدید شورای ملی سالمندان (NSC)، دکتر رژان هبرت را برای یک دوره سه ساله اعلام کردند.

Réjean Hébert یک متخصص سالمندان در بخش بهداشت عمومی منطقه ای مونترال و یک استاد تمام با گروه مدیریت بهداشت، ارزیابی و سیاست در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه دو مونترال (ESPUM) است. کار او بر سیاست های عمومی و هماهنگی خدمات بهداشتی در زمینه بیماری های مزمن، به ویژه از طریق پشتیبانی خانگی، خدمات خط مقدم و ادغام خدمات متمرکز است. او از سال 2012 تا 2014 به عنوان وزیر بهداشت و خدمات اجتماعی کبک، وزیر مسئول برای سالمندان و وزیر مسئول منطقه استری خدمت کرد.

از سال 2007، شورای امنیت ملی مسائل مربوط به انزوای اجتماعی سالمندان، مشارکت کارگران سالمند در نیروی کار، سالمندی مثبت و فعال، داوطلبی، درآمد پایین در میان سالمندان و سالمندان و سوء استفاده مالی را بررسی کرده است. اخیراً آنها مسائل ناشی از همه گیری کووید-19 را بررسی کرده و در مورد این موارد به وزرا مشاوره داده اند.

NSC متشکل از کارشناسانی در مورد مسائل سالمندان و سالمندی است و با افراد مسن، ذینفعان و کارشناسان برای ارائه مشاوره به دولت کانادا در مورد مسائل مربوط به سلامت، رفاه و کیفیت زندگی سالمندان در تعامل است.

اعضا بر اساس تخصص و تجربه مربوط به مسائل سالمندان نامزد می شوند. آنها به پیشنهاد وزیر سالمندان و وزیر بهداشت توسط فرماندار در شورا منصوب می شوند. با این انتصاب، در حال حاضر تمام پست های شورای ملی سالمندان پر شده است.

دولت متعهد به فرآیندهای باز، شفاف و مبتنی بر شایستگی برای انتخاب فرماندار در منصوبان شورا است. منصوبان نقش اساسی در دموکراسی کانادا دارند زیرا در کمیسیون ها، هیئت مدیره ها، شرکت های سلطنتی، آژانس ها و دادگاه ها در سراسر کشور خدمت می کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.