وزیر خرا بر سرمایه گذاری در مشاغل خوب، هوای پاک و اقتصاد قوی در بودجه 2022 تاکید می کند.

14 آوریل 2022 گاندر، نیوفاندلند و لابرادور استخدام و توسعه اجتماعی کانادااز طریق بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی، دولت کانادا سرمایه گذاری های هدفمند و مسئولانه ای انجام می دهد تا مشاغل خوب ایجاد کند، اقتصاد ما را رشد دهد، هوای ما را تمیز کند

کد خبر : 193323
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
وزیر خرا بر سرمایه گذاری در مشاغل خوب، هوای پاک و اقتصاد قوی در بودجه 2022 تاکید می کند.


14 آوریل 2022 گاندر، نیوفاندلند و لابرادور استخدام و توسعه اجتماعی کانادا

از طریق بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی، دولت کانادا سرمایه گذاری های هدفمند و مسئولانه ای انجام می دهد تا مشاغل خوب ایجاد کند، اقتصاد ما را رشد دهد، هوای ما را تمیز کند و کانادایی بسازد که هیچ کس در آن جا نماند.

امروز، کمال خرا، وزیر سالمندان در فرودگاه بین المللی گاندر با سهامداران دیدار کرد تا در مورد سرمایه گذاری در بودجه 2022 برای هوای پاک و اقتصاد قوی بحث و گفتگو کند.

اولین رکن بودجه سرمایه گذاری در کانادایی ها و مقرون به صرفه تر کردن زندگی است. اقدامات مسکن بودجه 2022، کانادا را در مسیر دوبرابر ساخت و ساز مسکن در دهه آینده قرار خواهد داد. کمک به کانادایی ها برای پس انداز و خرید اولین خانه خود؛ ممنوعیت سرمایه گذاری خارجی در مسکن کانادا؛ و اقدامات ناعادلانه ای که مسکن را برای کانادایی ها گران تر می کند، مهار کنید. بودجه 2022 همچنین برای تضمین اینکه کارگران کانادایی مهارت های مورد نیاز برای مشاغل پردرآمد امروز و فردا را دارند، سرمایه گذاری می کند و این کار را برای مهاجران ماهری که اقتصاد ما به آنها نیاز دارد آسان تر می کند تا کانادا را خانه خود کنند. بودجه سرمایه گذاری های قابل توجه بیشتری در مراقبت از کودکان مقرون به صرفه، در سیستم مراقبت های بهداشتی عمومی ما، و در پیشبرد آشتی با مردم بومی انجام می دهد.

دوم، بودجه 2022 روی رشد اقتصادی و نوآوری سرمایه گذاری می کند – کلید شکوفایی بلندمدت کانادا. این شامل راه‌اندازی صندوق رشد کانادایی پیشرو در جهان است که ده‌ها میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خصوصی در صنایع کانادا و مشاغل کانادا جذب می‌کند و یک آژانس نوآوری و سرمایه‌گذاری جدید که به افزایش بهره‌وری و رشد در سرتاسر اقتصاد ما کمک می‌کند. این بودجه همچنین اجرای اولین استراتژی مواد معدنی حیاتی کانادا را پیشنهاد می‌کند – استراتژی که هزاران شغل خوب ایجاد می‌کند و بر نیاز روزافزون به مواد معدنی مورد استفاده در همه چیز، از تلفن‌ها گرفته تا خودروهای الکتریکی، سرمایه‌گذاری می‌کند. اقدامات همچنین شامل گام‌هایی برای ایجاد زنجیره‌های تامین انعطاف‌پذیرتر و کاهش مالیات برای کسب‌وکارهای کوچک در حال رشد کانادا است.

رکن سوم بودجه 2022 سرمایه گذاری در اقتصاد پاک است. برای کمک به کانادایی‌ها و کسب‌وکارهای کانادایی از گذار جهانی به اقتصاد پاک بهره‌مند شوند، بودجه 2022 شامل مشوق‌های جدیدی برای توسعه فناوری‌های پاک و جذب، استفاده و ذخیره‌سازی کربن است. علاوه بر سرمایه‌گذاری‌های بیشتر برای حفاظت از زمین، دریاچه‌ها و اقیانوس‌های ما، دولت خرید خودروهای بدون آلایندگی، ساخت و گسترش شبکه ملی ایستگاه‌های شارژ خودروهای بدون آلایندگی و سرمایه‌گذاری‌های جدید را برای کانادایی‌ها مقرون به صرفه‌تر خواهد کرد. در انرژی پاک

کانادا با کمترین نسبت بدهی خالص به تولید ناخالص داخلی در میان تمام کشورهای G7 وارد این بیماری همه گیر شد – مزیتی که از آن زمان نسبت به سایر کشورها افزایش یافته است. کانادا بهترین احیای مشاغل را در G7 داشته است و تا مارس 2022، 115 درصد از مشاغل از دست رفته در اوج همه گیری را بازیابی کرده است، با نرخ بیکاری که فقط 5.3 درصد است که پایین ترین نرخ در تاریخ است. از سال 1976. با بودجه 2022، کانادا این موقعیت پیشرو را حفظ خواهد کرد و رویکرد مسئولیت مالی خود را برای رشد اقتصادی و ایجاد اقتصادی مناسب برای همه حفظ خواهد کرد. بسیار مهم است که از لنگر مالی دولت حمایت می کند – کاهش نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی و کاهش کسری های مرتبط با COVID-19، که تضمین می کند که منابع مالی کانادا در بلندمدت پایدار بماند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.