وزیر خدمات بومی دیدارهای خود را در مانیتوبا برای جشن 150 سالگی پیمان 1 و دیدار با رهبری و شرکای ملل اول به پایان رساند.

[ad_1] 9 آگوست 2021 – وینیپگ ، منطقه پیمان 1 ، مانیتوبا – خدمات بومی کانادا در 3 و 4 آگوست ، مارک میلر ، وزیر خدمات بومی ، از مانیتوبا دیدن کرد تا در رویدادهای بزرگداشت 150 شرکت کند.ث سالگرد امضای پیمان 1 و ملاقات با رهبری و سازمان های شریک ملل اول منیتوبا.

کد خبر : 95618
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۰۳
وزیر خدمات بومی دیدارهای خود را در مانیتوبا برای جشن 150 سالگی پیمان 1 و دیدار با رهبری و شرکای ملل اول به پایان رساند.

[ad_1]

9 آگوست 2021 – وینیپگ ، منطقه پیمان 1 ، مانیتوبا – خدمات بومی کانادا

در 3 و 4 آگوست ، مارک میلر ، وزیر خدمات بومی ، از مانیتوبا دیدن کرد تا در رویدادهای بزرگداشت 150 شرکت کند.ث سالگرد امضای پیمان 1 و ملاقات با رهبری و سازمان های شریک ملل اول منیتوبا. او همچنین چندین سازمان ملل اول ، متیس ، و سازمانهای تحت رهبری اینوئیتها ، علاوه بر مرکز ملی حقیقت و آشتی را گشت.

در 3 آگوست ، وزیر میلر برای شرکت در مراسم گرامیداشت 150 نفر از مکان تاریخی ملی Lower Fort Garry دیدن کردث سالگرد امضای اولین معاهده از 11 پیمان شماره گذاری شده در کانادا. وزیر میلر از فرصتی که برای ملاقات حضوری با سران و اعضای شورای معاهده 1 و همچنین شرکت به عنوان سخنران در مراسم رسمی سپاسگزار بود. وزیر میلر در کنار روسای پیمان 1 ، روسای اعظم ، نمایندگان مجمع ملل اول (AFN) ، نمایندگان دولت فدرال و استان ها و اعضای عهدنامه 1 ملت اظهاراتی را ایراد کرد. وزیر میلر در سخنرانی خود به حکمت فرماندهانی که در مورد امضای پیمان 1 در سال 1871 مذاکره کردند ، اعتراف کرد و مجدداً بر تعهد دولت فدرال مبنی بر تعامل در روابط ملت به ملت با روحی که ارزشهای احترام معاهده را در بر می گیرد ، تأکید کرد. مشارکت ، و همکاری

پس از مراسم بزرگداشت رسمی ، وزیر میلر با آرلن دوماس ، رئیس بزرگ مجمع فرماندهان مانیتوبا و رزآنه آرچیبالد ، رئیس ملی AFN گفتگو کرد. آنها در مورد موضوعات اولویت دار مانند قوانین بهداشتی ، خدمات کودک و خانواده ، اصل اردن ، بودجه پاسخگویی به بیماری همه گیر COVID-19 و وضعیت اضطراری فعلی آتش سوزی مانیتوبا بحث کردند.

بعد از ظهر همان روز ، وزیر میلر در دومین رویداد سالگرد پیمان 1 شرکت کرد که در وینیپگ در ناوی اودنا (که به طور رسمی به پادگان کاپیونگ معروف است) برگزار شد. او مفتخر بود که در ورودی بزرگ پاوو شرکت کند و این روز تاریخی را به عنوان مهمان دو مراسم تأثیرگذار جشن بگیرد.

پس از این جشن ، ملاقاتی با رئیس نلسون جنایل از ساپوتاویاک کری ملت ، رئیس کمیته حق امتیاز پیمان (TLEC) ، برای بحث در مورد علایق و نگرانی های TLEC صورت گرفت. وزیر میلر تعهد دولت کانادا را برای ادامه همکاری با همه طرفها به منظور اجرای توافقنامه چارچوب مانیتوبا 1997 – حق زمین پیمان ، علی رغم چالشهای مربوط به سرعت ایجاد ذخایر و الزامات مشاوره تاج ، اعلام کرد.

همچنین در Naawi Oodena بین وزیر میلر و اعضای سازمان روسای جنوبی ، از جمله رئیس بزرگ جری دانیلز ، رئیس دنیس میچز از Long Plain First Nation ، رئیس Cornell McLean از دریاچه Manitoba First Nation ، رئیس Glenn Hudson از Peguis First Nation ، مباحثی انجام شد. ، رئیس دبورا اسمیت از Brokenhead Ojibway Nation و رئیس Lindsay Bunn Jr از Birdtail Sioux Dakota Nation.

وزیر میلر با اذعان به اختلال گسترده ای که در حال حاضر ناشی از آتش سوزی های فعال در منیتوبا است ، با رادی اوونز ، رئیس ملت اول پائوینگسی و اعضای شورای آن ملاقات کرد تا درباره آخرین تحولات و ابتکارات پشتیبانی فدرال بحث کنند. از 28 ژوئیه 2021 ، همه اعضای Paeingassi First Nation از جامعه خود تخلیه شده اند و در حال حاضر در وینیپگ ساکن هستند. این جامعه با حمایت دولت فدرال و صلیب سرخ کانادا شروع به برنامه ریزی برای بازگشت مرحله به مرحله می کند. وزیر میلر ، رئیس اوونز را به خاطر رهبری وی و جامعه برای مقاومت آنها در مواجهه با چنین چالش های سختی ستود.

وزیر میلر همچنین از این فرصت استفاده کرد و از نیروهای مسلح کانادا (CAF) به نمایندگی از سرهنگ “رایان کاستروکوف” به دلیل حمایت های قابل توجهی که آنها از آغاز همه گیری کووید -19 در سال گذشته به منیتوبا ارائه کردند ، تشکر کرد. CAF اعضاء خود را اعزام کرده و تجهیزات را به هفت کشور مختلف ارسال کرده است و در تسهیل ابتکار عمل توسعه واکسن COVID-19 در جوامع دور افتاده مانیتوبان مثر بوده است.

در 4 آگوست ، وزیر میلر از کلینیک فدراسیون منیتوبا متیس (MMF) دیدن کرد و با دیوید چارتران ، رئیس MMF ملاقات کرد. وزیر میلر به پرزیدنت چارتراند به دلیل امضای اخیر موافقتنامه شناسایی و اجرای دولت منیتوبا متیس ، و همچنین تلاش های MMF برای حمایت از جامعه متیس از طریق بحران COVID-19 از طریق کار تیم واکنش به COVID-19 ، از جمله واکسیناسیون ها از طریق داروسازی MEDOCare در دفتر MMF’s Winnipeg انجام می شود.

وزیر میلر در حالی که در وینیپگ بود ، از دو تاسیسات که به منظور پشتیبانی همه گیر در خط مقدم به ملل اول و اعضای جامعه اینوئیت ارائه می شود ، بازدید کرد: مرکز خدمات اضطراری در مرکز ما موی وای چی چی ایتاتا (ما ماوی) و انجمن اینوئیت مانیتوبا (MIA). دولت فدرال از تعدادی از ابتکارات مرتبط با همه گیری در ما ماوی ، مانند آزمایش سریع COVID-19 و کلینیک ایمن سازی بومی شهری حمایت کرده است. همچنین بودجه فدرال از طریق صندوق حمایت از جامعه بومی به MIA ارائه شده است ، که مستقیماً از اقدامات فعلی آنها در جهت مقابله با COVID-19 پشتیبانی می کند ، از جمله کلینیک ایمن سازی برای Inuit و برنامه اضطراری غذا خوردن. وزیر میلر از فداکاری این سازمانها در طول بحران COVID-19 و توانایی آنها برای حرکت سریع در مواقع پویا برای ارائه حمایتهای حیاتی از نیازمندان قدردانی کرد.

سفر به مانیتوبا با گشت و گذار در مرکز ملی حقیقت و آشتی (NCTR) در دانشگاه مانیتوبا به پایان رسید ، جایی که وزیر میلر از نزدیک با دستورات این مرکز آشنا شد و با استفانی اسکات ، مدیر اجرایی NCTR و تری دوگوید ملاقات کرد. دبیر پارلمانی وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و نماینده پارلمان به نمایندگی وینیپگ جنوبی. وزیر میلر تعهد مرکز برای پیشبرد فراخوان های کمیسیون حقیقت و آشتی را به رسمیت شناخت و از تیم رهبری آن بخاطر اختصاص مشاغل خود به پیشرفت آشتی تشکر کرد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.