وزیر حمل و نقل فدرال از بریتیش کلمبیا بازدید می کند و اثرات سیل بر زیرساخت های حمل و نقل را مشاهده می کند

[ad_1] 10 دسامبر 2021 حمل و نقل ونکوور کانادا امروز وزیر حمل و نقل محترم عمر الغبری به وزیر حمل و نقل و زیرساخت های استان بریتیش کلمبیا آقای راب فلمینگ پیوست تا برخی از آسیب های زیرساخت های حمل و نقل ملی و استانی ناشی از سیل در بریتیش کلمبیا را مشاهده کند. وزیر

کد خبر : 140821
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۵۳
وزیر حمل و نقل فدرال از بریتیش کلمبیا بازدید می کند و اثرات سیل بر زیرساخت های حمل و نقل را مشاهده می کند

[ad_1]

10 دسامبر 2021 حمل و نقل ونکوور کانادا

امروز وزیر حمل و نقل محترم عمر الغبری به وزیر حمل و نقل و زیرساخت های استان بریتیش کلمبیا آقای راب فلمینگ پیوست تا برخی از آسیب های زیرساخت های حمل و نقل ملی و استانی ناشی از سیل در بریتیش کلمبیا را مشاهده کند. وزیر از نزدیک دید که چگونه باران ویرانگر، سیل و برف نه تنها جان هزاران بریتیش کلمبیایی را به خطر انداخته و آواره کرده است، بلکه زنجیره تامین کانادا را نیز به شدت محدود کرده است.

وزیر از تلاش های مهندسی و ساخت و ساز که به سرعت، ایمن و در شرایط اغلب چالش برانگیز برای احیای ارتباطات حیاتی ریلی و جاده ای انجام شده است، قدردانی کرد. او بازسازی مسیرهای حیاتی را دید که جوامع داخل استان را به هم متصل می کند و استان را به بقیه کانادا متصل می کند.

در این بازدید، وزیر الغبرا از همکاری و کار در سراسر زنجیره تامین و همه شیوه های حمل و نقل – کامیون، ریلی، دریایی و هوایی – در اولین هفته های اضطراری برای اطمینان از رسیدن کالاهای ضروری به خانوارها، مزارع و صنایع تمجید کرد. وزیر تعهد خود را برای همکاری با شرکت کنندگان و شرکای کلیدی زنجیره تامین قبل از بازسازی زیرساخت های زنجیره تامین انعطاف پذیر تکرار کرد.

علاوه بر این، وزیر بودجه 8.7 میلیون دلاری را برای چهار پروژه تحت صندوق راهروهای تجاری ملی برای بهبود کارایی عملیاتی کریدور تجاری ساحل غربی کانادا و زنجیره تامین اعلام کرد.

سایر اقداماتی که اخیراً اعلام شده عبارتند از:

  • راه اندازی یک کارگروه بازیابی زنجیره تامین با استان بریتیش کلمبیا که تضمین می کند کالاهای ضروری به دست کسانی می رسند که به آنها نیاز دارند و توصیه هایی به دولت های فدرال و استانی در مورد اولویت های زیرساخت زنجیره تامین برای بازسازی با انعطاف پذیری بیشتر ارائه می دهد.
  • کمک تا 4.1 میلیون دلار به اداره بندر ونکوور فریزر تحت صندوق راهروهای تجاری ملی، برای رفع ازدحام زنجیره تامین فعلی با ارائه ظرفیت ذخیره سازی کانتینر اضافی.
  • توسعه یک سیستم جدید مشترک برای مدیریت ترافیک کشتی های دریایی و بهبود جریان کالا از طریق بندر ونکوور.

دولت کانادا با استان بریتیش کلمبیا، همراه با بخش‌های بندر، ترمینال، راه‌آهن، دریایی، هوایی و حمل و نقل برای ارائه پشتیبانی لجستیکی مورد نیاز در پاسخ به خسارات ناشی از سیل همکاری می‌کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.