وزیر حمل و نقل تلاش های کانادا برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی را در COP26 پیش برد

[ad_1] 10 نوامبر 2021 گلاسکو، اسکاتلند حمل و نقل کانادا تغییرات آب و هوایی که مرز نمی شناسد، بزرگترین تهدید درازمدت زمان ما است. اقدام برای مقابله با تغییرات اقلیمی و کاهش اثرات آن نه تنها یک ضرورت، بلکه یک فرصت است. تقویت همکاری با شرکا و ایجاد نوآوری در بخش حمل و نقل کلیدی

کد خبر : 127909
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۵۵
وزیر حمل و نقل تلاش های کانادا برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی را در COP26 پیش برد

[ad_1]

10 نوامبر 2021 گلاسکو، اسکاتلند حمل و نقل کانادا

تغییرات آب و هوایی که مرز نمی شناسد، بزرگترین تهدید درازمدت زمان ما است. اقدام برای مقابله با تغییرات اقلیمی و کاهش اثرات آن نه تنها یک ضرورت، بلکه یک فرصت است. تقویت همکاری با شرکا و ایجاد نوآوری در بخش حمل و نقل کلیدی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، تضمین هوا و آب پاک برای نسل های آینده است.

وزیر حمل‌ونقل، عمر الغبرا، این هفته در گلاسکو، اسکاتلند به عنوان بخشی از تلاش‌های کانادا برای ایجاد مشارکت برای اقدام بلندپروازانه در مبارزه جهانی علیه تغییرات آب و هوایی است. امروز اولین روز حمل و نقل در تاریخ 26 استهفتم کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد (COP26).

وزیر الغبرا با اذعان به اینکه حمل و نقل منبع آلودگی است و افزایش جذب وسایل نقلیه بدون آلایندگی (ZEV) برای دستیابی به اهداف اقلیمی ما ضروری است، در یک پانل در مورد وسایل نقلیه بدون آلایندگی (ZEV) شرکت کرد تا بر اهمیت همکاری جهانی برای دستیابی به این هدف تاکید کند. فروش 100% ZEV.

برای کانادا، ژوئیه 2021 نقطه عطف مهمی برای برنامه مشوق های وسایل نقلیه بدون آلایندگی (iZEV) بود: بیش از 100000 فرد و کسب و کار کانادایی یک وسیله نقلیه واجد شرایط آلایندگی صفر را در تلاش برای کاهش ردپای کربن خود خریداری یا اجاره کرده بودند. این افراد و کسب و کارها از طریق مشارکت خود به کاهش 352000 تن گازهای گلخانه ای در سال کمک می کنند که معادل برق رسانی به بیش از 991000 خانه برای یک سال است.

او همچنین در رویدادی که توسط کانادا و اتحادیه ZEV سازماندهی شده بود، سخنرانی کرد.

کانادا چهار بیانیه را برای تسریع مشارکت های بین المللی برای مقابله با تغییرات آب و هوایی از طریق کاهش آلودگی کربنی ناشی از حمل و نقل امضا کرد:

  1. اعلامیه کلایدبانک برای همکاری با شرکا برای ایجاد کریدورهای کشتیرانی دریایی سبز؛
  2. اعلامیه ZEV برای تسریع انتقال به خودروها و ون های 100% بدون آلایندگی در سطح جهان تا سال 2040 و حداکثر تا سال 2035 در بازارهای پیشرو؛
  3. یادداشت تفاهم در مورد وسایل نقلیه متوسط ​​و سنگین با انتشار صفر – تعهدی بین المللی برای شناسایی راه های کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از این بخش.
  4. بیانیه ائتلاف جاه طلبی هوانوردی برای تقویت همکاری بین المللی در پیشبرد اقدامات بلندپروازانه برای کاهش انتشار هوا از طریق سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی (ایکائو).

علاوه بر این، وزیر الغبرا با چندین همتای بین المللی دیدار کرد و زمینه های همکاری برای کاهش آلودگی در تمام بخش های حمل و نقل را مورد تاکید قرار داد. او همچنین در مورد حمایت کانادا از هدف دمایی توافق پاریس برای محدود کردن افزایش دمای جهانی به 1.5 درجه سانتیگراد و مقابله با وضعیت اضطراری آب و هوا صحبت کرد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.