وزیر حمل و نقل از برگزاری نشست ملی زنجیره تامین خبر داد

[ad_1] 13 دسامبر 2021 حمل و نقل اتاوا کانادا اطمینان از اینکه کالاهای ضروری در اسرع وقت به خانوارهای طبقه متوسط ​​کانادایی برسد و غذا، دارو و سایر لوازم حیاتی برای همه کسانی که به آنها نیاز دارند در دسترس باشد، اولویت اصلی دولت کانادا است. با این حال، زنجیره تامین حمل و نقل کانادا

کد خبر : 142099
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
وزیر حمل و نقل از برگزاری نشست ملی زنجیره تامین خبر داد

[ad_1]

13 دسامبر 2021 حمل و نقل اتاوا کانادا

اطمینان از اینکه کالاهای ضروری در اسرع وقت به خانوارهای طبقه متوسط ​​کانادایی برسد و غذا، دارو و سایر لوازم حیاتی برای همه کسانی که به آنها نیاز دارند در دسترس باشد، اولویت اصلی دولت کانادا است. با این حال، زنجیره تامین حمل و نقل کانادا به طور قابل توجهی تحت تأثیر همه گیری جهانی COVID-19 و رویدادهای شدید آب و هوایی اخیر قرار گرفته است.

به همین دلیل است که امروز، محترم عمر الغبرا، وزیر حمل و نقل، اعلام کرد که میزبان یک اجلاس ملی زنجیره تامین در اوایل سال 2022 خواهد بود. این اجلاس صنعت، حمل و نقل و سازمان هایی را که زیرساخت های حیاتی را اداره می کنند گرد هم می آورد تا در مورد چگونگی ساده سازی بهتر کانادا بحث کنند. زنجیره تامین.

اجلاس ملی زنجیره تامین به عنوان فرصتی برای گردهمایی طیف گسترده ای از ذینفعان زنجیره تامین برای بحث در مورد چالش ها، استراتژی ها و گام های بعدی که امکان بهبود سریع زنجیره تامین حمل و نقل کانادا را فراهم می کند، خدمت می کند. تسهیل بحث‌های آزاد به دولت کانادا این امکان را می‌دهد تا راه‌هایی را برای کاهش فشارهای زنجیره تامین شناسایی کند و شرکا را تشویق کند تا راه‌حل‌های نوآورانه ارائه دهند. برای شرکت‌کنندگان، همچنین فرصتی خواهد بود تا درباره اولویت‌های کلیدی دولت بشنوند، زیرا از COVID-19 و بلایای طبیعی اخیر بهبود می‌یابد.

یک شبکه حمل و نقل کارآمد و قابل اعتماد کلید رشد اقتصادی کانادا است. با کمک و همکاری هزاران کارگر در بخش‌های بنادر، پایانه‌ها، راه‌آهن و حمل‌ونقل، زنجیره‌های تامین ما علی‌رغم چالش‌ها به جابجایی کالاهای حیاتی ادامه می‌دهند. دولت کانادا متعهد است که از طریق تقویت یکپارچگی سیستم های حمل و نقل کشورمان، اختلالات موجود در زنجیره تامین را برطرف کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.