وزیر جولی و وزیر ساجان برای شرکت در نشست وزرای خارجه و توسعه G7 در لیورپول، بریتانیا

[ad_1] 9 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا محترم ملانی جولی، وزیر امور خارجه، و محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، در نشست وزرای خارجه و توسعه G7 در لیورپول، بریتانیا شرکت خواهند کرد. ، از 10 دسامبر تا 12 دسامبر

کد خبر : 140490
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۵۰
وزیر جولی و وزیر ساجان برای شرکت در نشست وزرای خارجه و توسعه G7 در لیورپول، بریتانیا

[ad_1]

9 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

محترم ملانی جولی، وزیر امور خارجه، و محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، در نشست وزرای خارجه و توسعه G7 در لیورپول، بریتانیا شرکت خواهند کرد. ، از 10 دسامبر تا 12 دسامبر 2021.

این دومین دیدار از این نوع در سال 2021 و اولین دیدار وزرای جولی و ساجان در نقش های جدیدشان خواهد بود. این به عنوان فرصتی برای ادامه پیشرفت با یکدیگر در چندین چالش مهم توسعه بین المللی و سیاست خارجی خواهد بود.

وزرای جولی و ساجان به دنبال همسویی تلاش‌های کانادا با شرکای همفکر خود در تعدادی از اولویت‌ها، از جمله افزایش دسترسی به واکسن‌های کووید-۱۹، پیشبرد برابری جنسیتی، و حمایت از رشد اقتصادی جهانی خواهند بود. آنها همچنین درباره پاسخ های هماهنگ به تهدیدات علیه حقوق بشر و دموکراسی بحث خواهند کرد. این گفتگوها شامل تلاش هایی برای بازدارندگی و پایان دادن به بازداشت خودسرانه برای اعمال نفوذ در چارچوب روابط دیپلماتیک خواهد بود. وزرای G7 همچنین در مورد مسائل مهم ژئوپلیتیکی از جمله افغانستان، چین، اتیوپی، ایران، میانمار، کره شمالی، روسیه، سودان و اوکراین تبادل نظر خواهند کرد.

وزرا این فرصت را خواهند داشت تا با بسیاری از همتایان خود، حضوری و مجازی، از جمله وزرای استرالیا، هند، و جمهوری کره و نمایندگان بسیاری از کشورهای اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا (آسه آن) تعامل داشته باشند. به عنوان مهمان برای پیوستن به بخش‌هایی از نشست وزرای خارجه و توسعه G7 دعوت شده‌اند.

بریتانیا به عنوان کشور میزبان، اقدامات سختگیرانه بهداشتی COVID-19 از جمله فاصله گذاری اجتماعی و آزمایش روزانه را برای اطمینان از سلامت و رفاه همه کارکنان و شرکت کنندگان اجرا خواهد کرد. وزیران جولی و ساجان و نمایندگان کانادایی از تمامی پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی قابل اجرا پیروی می‌کنند و پس از بازگشت به کانادا به الزامات قرنطینه پایبند خواهند بود.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.