وزیر جولی سفر سازنده خود را به اروپا به پایان رساند

[ad_1] 8 آوریل 2022 – بروکسل، بلژیک – امور جهانی کانادا ملانی جولی، وزیر امور خارجه، سفر مفید خود را به فنلاند، آلمان و بلژیک به پایان رساند و طی آن با چندین شریک و متحدان ناتو برای پیشبرد اولویت های مشترک و بحث در مورد پاسخ مداوم کانادا به جنگ غیرقانونی و غیرقابل توجیه

کد خبر : 190201
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
وزیر جولی سفر سازنده خود را به اروپا به پایان رساند

[ad_1]

8 آوریل 2022 – بروکسل، بلژیک – امور جهانی کانادا

ملانی جولی، وزیر امور خارجه، سفر مفید خود را به فنلاند، آلمان و بلژیک به پایان رساند و طی آن با چندین شریک و متحدان ناتو برای پیشبرد اولویت های مشترک و بحث در مورد پاسخ مداوم کانادا به جنگ غیرقانونی و غیرقابل توجیه رئیس جمهور پوتین در اوکراین دیدار کرد. .

در حالی که وزیر در اروپا بود، همچنین تحریم‌های بیشتری را برای پاسخگو کردن افراد نزدیک رژیم‌های روسیه و بلاروس به خاطر اقدامات وحشیانه آنها علیه مردم اوکراین اعلام کرد.

وزیر جولی در طول سفر خود، تلاش ها را با همتایان خود برای حمایت از جمعیت آسیب پذیر در اوکراین و منطقه هماهنگ کرد. او همچنین بر تعهد ثابت کانادا به صلح و ثبات در قطب شمال و اقیانوس هند و اقیانوس آرام تاکید کرد.

وزیر جولی در هلسینکی فنلاند بر تعهد خود برای تقویت همکاری های دوجانبه کانادا و فنلاند تاکید کرد. وزیر جولی با پکا هاویستو، وزیر امور خارجه فنلاند ملاقات کرد و آنها حمایت قوی کانادا و فنلاند از اوکراین و نیاز به ادامه همکاری برای جلوگیری از خصومت های روسیه را تقویت کردند. آنها همچنین بیانیه مشترک کانادا و فنلاند در مورد همکاری های دوجانبه صادر کردند که در آن بر موضوعات کلیدی، مانند نحوه رسیدگی به چالش هایی که بر قطب شمال و شمال تأثیر می گذارد، تأکید شد.

وزیر امور خارجه در برلین آلمان با آنالنا بائربوک وزیر امور خارجه آلمان و نیکو پوپسکو معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه و همگرایی اروپایی مولداوی برای بحث در مورد مسائل امنیتی و بشردوستانه در اروپای شرقی دیدار کرد. وزیر جولی همچنین در کنفرانس پلتفرم حمایت از مولداوی شرکت کرد و در آنجا بر تعهد کانادا به حمایت از مولداوی و کمک به پناهندگانی که از اوکراین در نتیجه تهاجم غیرقانونی و غیرقابل توجیه رژیم روسیه فرار می‌کنند، تاکید کرد.

وزیر جولی در بروکسل بلژیک با همتایان خود در G7 و ناتو دیدار کرد. آنها با هم از آخرین تحولات اوکراین مستقیماً از دیمیترو کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین مطلع شدند. وزیر جولی از بحران انسانی فزاینده، نیاز به همکاری بیشتر متفقین و ادامه تحریم ها علیه رژیم روسیه صحبت کرد. وزیر جولی همچنین چالش های امنیتی جهانی را با شرکای ناتو یورو-آتلانتیک و هند-پاسیفیک که مشارکت آنها بر پیامدهای جهانی تهاجم روسیه تأکید می کند، گفتگو کرد. اعضای ناتو همچنین موافقت کردند که همکاری خود را با شرکای هند و اقیانوس آرام در مورد چالش های مشترک اضافی، از جمله فعالیت های مخرب سایبری و اطلاعات نادرست، تعمیق بخشند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.