وزیر جولی سفر خود به آلمان و بلژیک را به پایان رساند

[ad_1] 16 مه 2022 – برلین، آلمان – امور جهانی کانادا خانم ملانی جولی، وزیر امور خارجه، امروز یک سفر مفید به آلمان را به پایان رساند و در آنجا در مذاکرات چندجانبه و دوجانبه در نشست‌های وزرای خارجه G7 و ناتو شرکت کرد. در نشست وزرای خارجه G7 در وانگلس، آلمان، وزیر جولی بر

کد خبر : 207884
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۲۴
وزیر جولی سفر خود به آلمان و بلژیک را به پایان رساند

[ad_1]

16 مه 2022 – برلین، آلمان – امور جهانی کانادا

خانم ملانی جولی، وزیر امور خارجه، امروز یک سفر مفید به آلمان را به پایان رساند و در آنجا در مذاکرات چندجانبه و دوجانبه در نشست‌های وزرای خارجه G7 و ناتو شرکت کرد.

در نشست وزرای خارجه G7 در وانگلس، آلمان، وزیر جولی بر تعهد کانادا به رویکردی هماهنگ در مورد مبرم‌ترین مسائلی که امروز جامعه بین‌المللی با آن مواجه است، تاکید کرد. وزیران درباره بحران های فزاینده امنیت غذایی و انرژی که تهدیدی برای جمعیت های آسیب پذیر در سراسر جهان و صلح و ثبات جهانی است و نتیجه مستقیم اقدامات بی پروا رژیم روسیه در اوکراین است، گفتگو کردند. آنها متعهد شدند که برای حمایت از اوکراین و مردم شجاع آن در پاسخ به تهاجم غیرقانونی و غیرقابل توجیه روسیه به کشورشان، به همکاری با یکدیگر ادامه دهند. وزیر جولی و همتایانش همچنین توافق کردند که به همکاری نزدیک در زمینه مبارزه با تغییرات آب و هوایی، بهبود پایدار و عادلانه از همه‌گیری کووید-19 و مسائل صلح و امنیت در آفریقا، آسیا و خاورمیانه ادامه دهند.

در برلین، وزرای خارجه ناتو گرد هم آمدند تا در مورد اولویت‌های مشترک، از جمله تأثیر جنگ پرزیدنت پوتین، که بزرگترین تهدید برای امنیت جهانی در دهه‌های اخیر است، بحث کنند. آنها همچنین اولویت های امنیتی و دفاعی در حال تحول ناتو را بررسی کردند و راهبردهایی را برای انطباق موفقیت آمیز با آنها در آماده سازی برای نشست سران ناتو که در ژوئن امسال در مادرید برگزار می شود، شناسایی کردند. با توجه به آرزوهای فنلاند و سوئد برای پیوستن به ائتلاف، وزرای خارجه ناتو با آنها دیدار کردند تا بر سیاست “درهای باز” ناتو تاکید کنند.

وزیر جولی در حاشیه دیدارهای خود در آلمان با تعدادی از همتایان خود دیدار کرد. وی بر عزم تزلزل ناپذیر کانادا برای حفظ نظم مبتنی بر قوانین بین المللی در کنار متحدان و شرکای همفکر خود تاکید کرد. وزیر همچنین بر تعهد تزلزل ناپذیر کانادا به اوکراین و دفاع جمعی ناتو تاکید کرد.

وزیر جولی در تاریخ 16 مه از بروکسل، بلژیک برای شرکت در نشست کمیته مشترک وزیران تحت توافقنامه مشارکت استراتژیک کانادا و اتحادیه اروپا با جوزپ بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی، و کشورهای عضو بازدید کرد. اتحادیه اروپا. او همچنین در بروکسل در نشست کمیته روابط خارجی اتحادیه اروپا در کنار دیمیترو کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین شرکت کرد و در آنجا بر روابط قوی بین کانادا و اتحادیه اروپا، همکاری نزدیک ما برای حمایت از اوکراین و مردم آن، و گروه ما تاکید کرد. عزم برای ساختن جهانی امن تر و امن تر.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.