وزیر جولی سفرهای موفق خود را به اندونزی و ویتنام به پایان رساند

14 آوریل 2022 – هانوی، ویتنام – امور جهانی کانادا ملانی جولی، وزیر امور خارجه، امروز سفر موفقیت آمیزی به اندونزی و ویتنام را به پایان رساند. این دیدار بر تعمیق روابط از قبل قوی کشورهایمان و پیشبرد اولویت های مشترک از جمله امنیت جهانی، برابری جنسیتی و مبارزه با تغییرات آب و هوایی متمرکز

کد خبر : 193531
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۰۵
وزیر جولی سفرهای موفق خود را به اندونزی و ویتنام به پایان رساند


14 آوریل 2022 – هانوی، ویتنام – امور جهانی کانادا

ملانی جولی، وزیر امور خارجه، امروز سفر موفقیت آمیزی به اندونزی و ویتنام را به پایان رساند. این دیدار بر تعمیق روابط از قبل قوی کشورهایمان و پیشبرد اولویت های مشترک از جمله امنیت جهانی، برابری جنسیتی و مبارزه با تغییرات آب و هوایی متمرکز بود.

وزیر جولی در طول سفر خود همچنین بر تعهد کانادا برای پیگیری تعامل فعال با کشورهای شریک در سراسر منطقه به عنوان بخشی از استراتژی آتی کانادا-اقیانوس آرام تاکید کرد.

در جاکارتا، اندونزی، وزیر جولی با جوکو ویدودو، رئیس جمهور اندونزی و رتنو مارسودی، وزیر امور خارجه اندونزی در مورد اولویت های مشترک، از جمله برنامه اقدام جدید که روابط دوجانبه را به ویژه برای بهبود پس از همه گیری تقویت می کند، ملاقات کرد. وزیران همچنین دیدگاه‌های خود را در مورد اهمیت کاوش راهی برای G20 برای رسیدگی به جنگ در اوکراین به اشتراک گذاشتند. وزیر جولی همچنین با مقامات آسه آن دیدار کرد تا بر تعهد کانادا به یک هندو-اقیانوس آرام آزاد، باز و فراگیر، با محوریت ASEAN تاکید کند و مجدداً بر قصد خود برای ارتقای تعامل خود به سطح شریک استراتژیک تاکید کند. وزیر همچنین با رهبران فمینیست حامی برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان در اندونزی دیدار کرد.

وزیر جولی در هانوی، ویتنام، با نخست وزیر Phạm Minh Chinh، وزیر امور خارجه Bùi Thanh Sơn، و وزیر صنعت و تجارت Nguyễn Hồng Diên ملاقات کرد تا روابط دوجانبه رو به رشدی را که مبتنی بر تعهد مشترک به چندجانبه گرایی، امنیت جهانی و مبارزه است، برجسته کند. تغییرات آب و هوایی وزیران جولی و اسن همچنین در مورد چالش های منطقه ای و همچنین اهمیت روزافزون منطقه هند و اقیانوس آرام و آسیای جنوب شرقی صحبت کردند. در دیدار با وزیر صنعت و تجارت، هر دو وزیر در مورد تجارت و سرمایه گذاری رو به رشد به ویژه از طریق توافقنامه جامع و مترقی برای مشارکت ترانس پاسیفیک و کمیته اقتصادی مشترک تازه تاسیس بحث و گفتگو کردند. وزیر جولی با فارغ‌التحصیلان ویتنامی از دانشگاه‌های فرانسوی زبان کانادا ملاقات کرد و در آنجا به رابطه دیرینه کانادا و ویتنام از طریق La Francophonie، به ویژه از طریق بورسیه فرانکفونی کانادا که در سال 1987 تأسیس شد، اشاره کرد.

وزیر جولی همچنین از استان تای نگوین، ویتنام بازدید کرد تا در مورد چالش‌های پیش روی زنان و دختران اقلیت‌های قومی و همچنین کسب‌وکارهای تحت رهبری زنان اطلاعاتی کسب کند و از نزدیک بشنوید که چگونه کمک‌های توسعه کانادا به توانمندسازی مشاغل تحت رهبری زنان کمک می‌کند. ، نوآوری را ترویج کرده و به تأثیرات تغییرات آب و هوایی رسیدگی کند. وزیر جولی همچنین با خانم نگوین تان های، دبیر حزب استان نگوین تایلند ملاقات کرد.

در ویتنام، وزیر جولی 4.4 میلیون دلار بودجه جدید برای پروژه توانمندسازی اقتصادی زنان در ویتنام که توسط Care Canada با همکاری CARE International در ویتنام و شرکای محلی اجرا شده است، اعلام کرد. این پروژه خواهد شد حقوق زنان اقلیت های قومی را با افزایش مشارکت آنها در فعالیت های اقتصادی با حقوق و دستمزد ترویج کرده و صدای و رهبری آنها را تقویت کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.