وزیر جولی تعهد کانادا به شرکای اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا را تقویت می کند

[ad_1] 11 آوریل 2022 – جاکارتا، اندونزی – امور جهانی کانادا ملانی جولی، وزیر امور خارجه محترم، امروز با مایکل تن، معاون دبیرکل انجمن کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) برای جامعه سیاسی-امنیتی آسه‌آن، و با کمیته نمایندگان دائمی آسه‌آن (آسه‌آن CPR) دیدار کرد. مجدداً بر همکاری ارزشمند و مشارکت رو به رشد بین کانادا

کد خبر : 192033
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۵۵
وزیر جولی تعهد کانادا به شرکای اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا را تقویت می کند

[ad_1]

11 آوریل 2022 – جاکارتا، اندونزی – امور جهانی کانادا

ملانی جولی، وزیر امور خارجه محترم، امروز با مایکل تن، معاون دبیرکل انجمن کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) برای جامعه سیاسی-امنیتی آسه‌آن، و با کمیته نمایندگان دائمی آسه‌آن (آسه‌آن CPR) دیدار کرد. مجدداً بر همکاری ارزشمند و مشارکت رو به رشد بین کانادا و آسه آن تاکید می کند.

وزیر جولی و CPR ASEAN به کمک های قابل توجه کانادا در سه ستون جامعه آسه آن، از جمله بورسیه های تحصیلی کانادا-آسه آن و مبادلات آموزشی برای توسعه، حمایت قوی برای پیشبرد دستور کار زنان، صلح و امنیت از طریق مجمع منطقه ای آسه آن و همکاری های توسعه اشاره کردند. و مذاکرات به سوی توافقنامه تجارت آزاد ASEAN-کانادا.

وزیر جولی قصد کانادا را برای افزایش تعامل خود با آسه آن ابراز کرد. CPR ASEAN از پیشنهاد رسمی وزیر برای تعیین کانادا به عنوان شریک استراتژیک ASEAN استقبال کرد.

وزیر جولی بر تعهد کانادا به یک هندو-اقیانوس آرام آزاد، باز و فراگیر تأکید کرد و دیدگاه دولت خود را برای استراتژی جامع هند و اقیانوسیه به اشتراک گذاشت. این استراتژی بر اهمیت ASEAN تاکید می کند که به تعمیق مشارکت های دیپلماتیک، اقتصادی و دفاعی و ارتقای اهداف توسعه پایدار در منطقه کمک می کند. CPR ASEAN از پیشنهاد همکاری استراتژیک کانادا استقبال کرد و مشتاقانه منتظر توسعه همکاری تحت چشم انداز ASEAN در هند و اقیانوس آرام است.

وزیر جولی و ASEAN CPR همچنین در مورد موضوعات منطقه ای مورد علاقه مشترک از جمله آمادگی کانادا برای همکاری با ASEAN برای اجرای اجماع پنج نقطه ای در مورد میانمار گفتگو کردند. وزیر جولی همچنین بر واکنش مداوم کانادا به جنگ غیرقانونی و غیرقابل توجیه رئیس جمهور پوتین در اوکراین و نیاز به حفظ نظم منطقه ای باز، فراگیر و مبتنی بر قوانین و همچنین یک سیستم تجاری چندجانبه تاکید کرد.

پیوند مرتبط

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.