وزیر جولی به اوکراین، فرانسه و بلژیک سفر می کند

[ad_1] 15 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا کانادا در طول تاریخ خود نقش مهمی در ایجاد و حفظ نظم بین المللی مبتنی بر قوانین ایفا کرده است که برای حفظ صلح و امنیت جهانی مفید است. هنگامی که این قوانین به چالش کشیده می شوند، کانادا باید بایستد و با متحدان

کد خبر : 156065
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
وزیر جولی به اوکراین، فرانسه و بلژیک سفر می کند

[ad_1]

15 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

کانادا در طول تاریخ خود نقش مهمی در ایجاد و حفظ نظم بین المللی مبتنی بر قوانین ایفا کرده است که برای حفظ صلح و امنیت جهانی مفید است. هنگامی که این قوانین به چالش کشیده می شوند، کانادا باید بایستد و با متحدان خود برای جلوگیری از وخامت آنها همکاری کند.

ملانی جولی، وزیر امور خارجه، امروز اعلام کرد که به اروپا سفر خواهد کرد تا مستقیماً با چند تن از همتایان اروپایی خود دیدار کند و بر حمایت ثابت کانادا از حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین تاکید کند. نشست‌های وزیر بر تعامل قبلی و جاری کانادا، از جمله با ناتو و سازمان امنیت و همکاری در اروپا استوار است و بر تجاوز روسیه و فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده جاری در اوکراین و اطراف آن تمرکز خواهد کرد. وزیر جولی بر اهمیت امنیت جمعی و نقشی که در حفظ حاکمیت، تمامیت ارضی و استقلال اوکراین ایفا می کند، تاکید خواهد کرد. وزیر جولی بر روابط قوی کانادا با همتایان اروپایی خود استوار خواهد شد و برای تقویت همکاری بین المللی برای پیشبرد دموکراسی و حقوق بشر در سطح بین المللی تلاش خواهد کرد.

در کیف، اوکراین، وزیر با نخست وزیر دنیس شمیهال و معاون نخست وزیر اولگا استفانیشینا دیدار خواهد کرد. او همچنین با نیروهای نیروهای مسلح کانادا مستقر در عملیات UNIFIER ملاقات خواهد کرد تا مستقیماً از آنها برای مأموریت آموزشی مهم آنها در حمایت از نیروهای امنیتی اوکراین تشکر کند. وی در پاریس، فرانسه با ژان ایو لودریان، وزیر اروپا و امور خارجه فرانسه دیداری دوجانبه خواهد داشت. در بروکسل، بلژیک، وزیر جولی با سوفی ویلمس، معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه، امور اروپا و تجارت خارجی بلژیک می‌نشیند. و ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو. وزیر امور خارجه همچنین با جوزپ بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی دیدار خواهد کرد.

وزیر یکشنبه 16 ژانویه حرکت می کند و روز شنبه 22 ژانویه باز می گردد. تمام قوانین و دستورالعمل های بهداشت عمومی مرتبط با کووید-19 قبل، در طول و بعد از سفر وزیر رعایت می شود.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.