وزیر جولی به آلمان و فرانسه سفر می کند

[ad_1] 16 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا کانادا نقش مهمی در ایجاد و حفظ نظم بین المللی مبتنی بر قوانین ایفا کرده است. هنگامی که این قوانین به چالش کشیده می شوند، کانادا باید بایستد و با متحدان خود برای جلوگیری از وخامت آنها همکاری کند. تجاوزات روسیه و فعالیت های

کد خبر : 168319
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
وزیر جولی به آلمان و فرانسه سفر می کند

[ad_1]

16 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

کانادا نقش مهمی در ایجاد و حفظ نظم بین المللی مبتنی بر قوانین ایفا کرده است. هنگامی که این قوانین به چالش کشیده می شوند، کانادا باید بایستد و با متحدان خود برای جلوگیری از وخامت آنها همکاری کند. تجاوزات روسیه و فعالیت های بی ثبات کننده در اوکراین و اطراف آن بسیار نگران کننده است و کانادا به تعامل با شرکا و متحدان خود برای پیگیری راه حل دیپلماتیک برای بحران جاری ادامه خواهد داد.

خانم ملانی جولی، وزیر امور خارجه، امروز اعلام کرد که به آلمان و فرانسه سفر خواهد کرد تا بر حمایت کانادا از حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین با شرکای بین‌المللی تاکید کند.

در آلمان، وزیر در کنفرانس امنیتی مونیخ، بزرگترین کنفرانس امنیت جهان، شرکت خواهد کرد. در آنجا، او اولویت های کلیدی سیاست خارجی کانادا از جمله حمایت تزلزل ناپذیر ما از ناتو و اوکراین را تقویت خواهد کرد. او با شرکا و متحدان کانادا دیدار خواهد کرد تا درباره تلاش‌ها برای حل و فصل بحران کنونی اوکراین از طریق دیپلماتیک و عواقب سریع و شدیدی که روسیه در صورت حمله بیشتر ارتش روسیه به اوکراین با آن مواجه خواهد شد، گفتگو کند. او همچنین با همتایان خود دیدار خواهد کرد تا در مورد مسائل مهم جهانی، از جمله حفاظت از دموکراسی در برابر افزایش اقتدارگرایی و همکاری فراآتلانتیک در مورد مسائل امنیتی و دفاعی گفتگو کند.

در فرانسه، وزیر با لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه دیدار خواهد کرد تا در مورد کار آنها برای تضمین ثبات و امنیت اوکراین گفتگو کند. او همچنین در نشستی که توسط اتحادیه اروپا در زمینه همکاری در منطقه هند و اقیانوس آرام برگزار می شود، شرکت خواهد کرد. این مجمع فرصتی برای تعمیق تعامل ما با اتحادیه اروپا و ذینفعان منطقه ای و ارتقای همکاری موثر در هند و اقیانوس آرام فراهم می کند.

وزیر در روز پنج‌شنبه، ۱۷ فوریه، کانادا را ترک می‌کند و در روز سه‌شنبه، ۲۲ فوریه بازمی‌گردد. تمام قوانین و دستورالعمل‌های بهداشت عمومی مرتبط با COVID-19 قبل، در طول و بعد از سفر وزیر رعایت می‌شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.