وزیر جولی با همتای فرانسوی خود دیدار کرد

[ad_1] 20 ژانویه 2022 – پاریس، فرانسه – امور جهانی کانادا ملانی ژولی، وزیر امور خارجه، دیروز با ژان ایو لودریان، وزیر اروپا و امور خارجه فرانسه دیدار کرد. در میان موضوعاتی که در این دیدار به آنها پرداخته شد، وزراء نقطه نظرات خود را در مورد استقرار نیروهای روسیه در اوکراین و اطراف آن

کد خبر : 158514
تاریخ انتشار : جمعه 21 ژانویه 2022 - 2:48
وزیر جولی با همتای فرانسوی خود دیدار کرد

[ad_1]

20 ژانویه 2022 – پاریس، فرانسه – امور جهانی کانادا

ملانی ژولی، وزیر امور خارجه، دیروز با ژان ایو لودریان، وزیر اروپا و امور خارجه فرانسه دیدار کرد.

در میان موضوعاتی که در این دیدار به آنها پرداخته شد، وزراء نقطه نظرات خود را در مورد استقرار نیروهای روسیه در اوکراین و اطراف آن به اشتراک گذاشتند. وزیر جولی بر اهمیت حفظ حمایت تزلزل ناپذیر از اوکراین برای جلوگیری از هرگونه تجاوز روسیه در آینده تأکید کرد. وزرای جولی و لودریان بر اهمیت ادامه گفتگو با هدف یافتن راه حلی مسالمت آمیز برای مناقشه تاکید کردند. آنها همچنین نظرات خود را در مورد وضعیت لبنان، ساحل و منطقه هند و اقیانوس آرام به اشتراک گذاشتند.

وزیران همچنین در مورد نشست وزرای امور خارجه در مورد هائیتی که به میزبانی وزیر جولی در 21 ژانویه 2022 برگزار خواهد شد، گفتگو کردند. به چالش هایی که هائیتی و هائیتی با آن روبه رو هستند، به ویژه در رابطه با مسائل امنیتی، رسیدگی کنید.

در نهایت، وزرای جولی و لودریان از امضای پیمان افسران امنیتی در پرواز کانادا-فرانسه استقبال کردند. وزیران بر اهمیت آسمان امن تر توافق کردند و این معاهده را به عنوان نمادی از روابط امنیتی قوی بین دو کشور برجسته کردند.

محصولات مرتبط

پیوندهای مرتبط

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.