وزیر جولی با آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده صحبت می کند

[ad_1] 3 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا ملانی جولی، وزیر امور خارجه، امروز اولین تماس دوجانبه خود را به عنوان وزیر امور خارجه با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده داشت. وزیر جولی از وزیر بلینکن به خاطر سخنان تبریک وی در انتصابش تشکر کرد و گفت که او مشتاقانه

کد خبر : 124833
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۲۰
وزیر جولی با آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده صحبت می کند

[ad_1]

3 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

ملانی جولی، وزیر امور خارجه، امروز اولین تماس دوجانبه خود را به عنوان وزیر امور خارجه با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده داشت.

وزیر جولی از وزیر بلینکن به خاطر سخنان تبریک وی در انتصابش تشکر کرد و گفت که او مشتاقانه منتظر ادامه همکاری قوی کانادا با ایالات متحده است. وی همچنین از تایید دیوید کوهن سفیر جدید ایالات متحده در کانادا توسط سنای ایالات متحده استقبال کرد.

وزیر جولی بر تعهد خود به پیشبرد اجرای نقشه راه برای مشارکت مجدد ایالات متحده و کانادا که توسط نخست وزیر جاستین ترودو و رئیس جمهور جو بایدن در فوریه 2021 اعلام شد، تاکید کرد. وی خاطرنشان کرد که اجلاس آتی برای دموکراسی و همکاری حفاظت و تقویت دموکراسی، به ویژه نفرت آنلاین، از اولویت های فوری او است.

وزیر جولی قدردانی کانادا را از ایالات متحده به دلیل حمایتش در پرونده های مایکل کوریگ و مایکل اسپاور اعلام کرد. وی تاکید کرد که دو کشور باید در مورد مسائل مربوط به چین و هند و اقیانوسیه به همکاری ادامه دهند.

وزیر جولی و وزیر بلینکن در مورد وضعیت افغانستان و ادامه تلاش های هماهنگ کشورهایشان برای ایمن سازی عبور و مرور امن برای کانادایی ها، اتباع خارجی و افغان ها گفتگو کردند.

وزیر جولی از بازگشایی بنادر مرزی زمینی و کشتی‌های ورودی خود برای کانادایی‌های کاملاً واکسینه‌شده در 8 نوامبر و همچنین به رسمیت شناختن واکسیناسیون‌های ترکیبی توسط ایالات متحده استقبال کرد. او همچنین تاکید کرد که تقویت امنیت زنجیره تامین کانادا و ایالات متحده و تقویت روابط اقتصادی عمیقاً بهم پیوسته و سودمند دوجانبه بسیار مهم است.

وزیر جولی بر تعهد کانادا به همکاری سازنده با ایالات متحده در مورد خط 5 تحت نظارت معاهده 1977 تاکید کرد و بر اهمیت این زیرساخت برای کانادا تاکید کرد. او همچنین نگرانی های خود را در مورد توجه فعلی ایالات متحده به اعتبارات مالیاتی برای وسایل نقلیه الکتریکی مطرح کرد. وی تاکید کرد که کانادا و ایالات متحده به عنوان شرکای نزدیک با زنجیره تامین عمیقا یکپارچه، به ویژه در بخش خودرو، باید با یکدیگر همکاری کنند تا راه حلی سودمند برای دو طرف پیدا کنند.

وزیر جولی و وزیر بلینکن این دیدار را با بیان اینکه مشتاقانه منتظر فرصت‌های بیشتر برای پیشبرد اتحاد تاریخی و دوستی استواری هستند که دو کشور از آن برخوردارند و درک پتانسیل کامل روابط هستند، به پایان رسید.

پیوندهای مرتبط

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.