وزیر جولی از اندونزی و ویتنام برای تقویت روابط دوجانبه و گسترش مشارکت در هند و اقیانوس آرام بازدید می کند.

[ad_1] 9 آوریل 2022 – بروکسل، بلژیک – امور جهانی کانادا محترم ملانی جولی، وزیر امور خارجه، امروز اعلام کرد که از 9 تا 14 آوریل به اندونزی و ویتنام سفر خواهد کرد. وی ضمن بازدید از این دو شریک استراتژیک، مشارکت ها را گسترش خواهد داد و بر تعهد کانادا به تعامل با کشورهای

کد خبر : 190637
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
وزیر جولی از اندونزی و ویتنام برای تقویت روابط دوجانبه و گسترش مشارکت در هند و اقیانوس آرام بازدید می کند.

[ad_1]

9 آوریل 2022 – بروکسل، بلژیک – امور جهانی کانادا

محترم ملانی جولی، وزیر امور خارجه، امروز اعلام کرد که از 9 تا 14 آوریل به اندونزی و ویتنام سفر خواهد کرد. وی ضمن بازدید از این دو شریک استراتژیک، مشارکت ها را گسترش خواهد داد و بر تعهد کانادا به تعامل با کشورهای منطقه تاکید خواهد کرد. بخشی از استراتژی آتی کانادا-اقیانوس آرام.

فراتر از خط ساحلی اقیانوس آرام و نزدیکی جغرافیایی ما، کانادا و منطقه هند و اقیانوس آرام دارای تاریخ، فرهنگ و روابط مهم مردم با مردم هستند. امروز و در سال های آینده، رفاه، امنیت و رفاه کانادایی ها به طور فزاینده ای با تحولات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی منطقه هند و اقیانوس آرام مرتبط خواهد شد. کانادا متعهد به تعمیق تعامل دیپلماتیک، امنیتی و تجاری و اقتصادی خود در منطقه است تا اطمینان حاصل کند که از فرصت ها برای کانادایی ها استفاده می کنیم و اولویت های مشترک را پیش می بریم.

او همچنین در مورد چالش‌های فوری جهانی، از جمله نیاز به راه‌حل دیپلماتیک در مورد تهاجم غیرقابل توجیه به اوکراین و تلاش‌های انجمن کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه‌آن) برای رسیدگی به بحران جاری در میانمار، شرکت خواهد کرد. وزیر جولی در طول سفر خود بر تعهد کانادا به پیگیری تعامل در منطقه هند و اقیانوس آرام تاکید خواهد کرد.

در جاکارتا، اندونزی، وزیر جولی با مقامات دولتی، از جمله رتنو مارسودی، وزیر امور خارجه دیدار خواهد کرد تا 70مین سالگرد روابط دوجانبه کانادا با اندونزی، یک شریک استراتژیک جهانی را برجسته کند. او همچنین با سهامداران در زمینه سیاست و امنیت منطقه ای در هند و اقیانوس آرام و با رهبران فمینیست حامی برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان در اندونزی دیدار خواهد کرد. وی در دیدار با مقامات آسه آن بر تعهد کانادا به این انجمن، به ویژه به نقش مرکزی آن در ایجاد صلح، امنیت و رفاه در جنوب شرقی آسیا تاکید خواهد کرد.

در هانوی، ویتنام، وزیر جولی با نخست‌وزیر Pham Minh Chinh، Bùi Thanh Sơn، وزیر امور خارجه و Nguyễn Hồng Diên، وزیر صنعت و تجارت دیدار خواهد کرد تا بر روابط دوجانبه طولانی مدت کانادا و ویتنام در پیشبرد تاکید کند. پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک در سال 2023. او همچنین از استان تای نگوین بازدید خواهد کرد تا با زنان اقلیت قومی دیدار کند و درباره چگونگی کمک به توسعه کانادا به تقویت مشاغل تحت رهبری زنان در زمینه تغییرات آب و هوایی و کووید بیشتر بیاموزد. 19 همه گیری.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.