وزیر جدید برزیل می‌گوید که منکران انتخابات برزیل «انکوباتورهای تروریسم» را اردو می‌زنند

[ad_1] فلاویو دینو در توییتی نوشت: «رویدادهای جدی دیروز در برازیلیا ثابت می‌کند که اردوگاه‌های به اصطلاح «وطن‌پرستانه» به انکوباتور تروریست‌ها تبدیل شده‌اند. هیچ عفو برای تروریست ها، حامیان و حامیان مالی آنها وجود نخواهد داشت.» حامیان رئیس جمهور ژایر بولسونارو برای هفته ها در خارج از پایگاه های ارتش در برزیل اردو زده اند

کد خبر : 298064
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۷:۰۷
وزیر جدید برزیل می‌گوید که منکران انتخابات برزیل «انکوباتورهای تروریسم» را اردو می‌زنند

[ad_1]

فلاویو دینو در توییتی نوشت: «رویدادهای جدی دیروز در برازیلیا ثابت می‌کند که اردوگاه‌های به اصطلاح «وطن‌پرستانه» به انکوباتور تروریست‌ها تبدیل شده‌اند. هیچ عفو برای تروریست ها، حامیان و حامیان مالی آنها وجود نخواهد داشت.»

حامیان رئیس جمهور ژایر بولسونارو برای هفته ها در خارج از پایگاه های ارتش در برزیل اردو زده اند و از ارتش می خواهند پیروزی رئیس جمهور منتخب چپ لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا را که در اول ژانویه به قدرت می رسد، لغو کند.

دینو در توئیتی بعدی گفت که ایجاد «گروه‌های ویژه برای مبارزه با تروریسم و ​​تسلیحات غیرمسئولانه» را پیشنهاد خواهد کرد. حاکمیت قانون با این شبه نظامیان سیاسی سازگار نیست.»

خبر این بمب ابعاد جدیدی به خشونت‌های پس از انتخابات در برزیل اضافه کرد، جایی که تنش‌ها پس از پرحاشیه‌ترین انتخابات یک نسل در برزیل همچنان بالاست.

بولسونارو که هنوز شکست خود را قبول نکرده است، ادعاهای بی‌اساسی در مورد اعتبار سیستم رای‌گیری برزیل مطرح کرده است و بسیاری از حامیان تندرو او به او اعتقاد دارند.

اردوگاه برازیلیا، خارج از مقر ارتش، به یکی از افراطی ترین اردوگاه های کشور تبدیل شده است. در 12 دسامبر، روزی که پیروزی لولا تایید شد، برخی از ساکنان اردوگاه به مقر پلیس فدرال در برازیلیا حمله کردند.

رابسون کاندیدو، رئیس پلیس مدنی در برازیلیا، گفت که مردی 54 ساله از ایالت پارا در شمال شرقی این کشور دستگیر شد و اعتراف کرد که این وسیله را در یک کامیون سوخت در نزدیکی فرودگاه برازیلیا به منظور ایجاد هرج و مرج جاسازی کرده است.

او به خبرنگاران گفت: «او برای شرکت در تظاهرات بیرون از مقر ارتش آمده است و بخشی از آن جنبشی است که از رئیس جمهور فعلی حمایت می کند. آنها در این مأموریت هستند که به گفته آنها ایدئولوژیک است، اما از کنترل خارج شده است.»

پلیس همچنین تفنگ های تهاجمی و سایر مواد منفجره را در آپارتمانی که توسط این مرد در برازیلیا اجاره کرده بود، پیدا کرد. کاندیدو گفت که مظنون یک مالک اسلحه ثبت شده است که به نام CAC شناخته می شود، گروهی که از زمان انتخاب شدن بولسونارو در سال 2018 و شروع کاهش قوانین اسلحه، شش برابر شده و به نزدیک به 700000 نفر افزایش یافته است.

کاندیدو همچنین گفت که این مرد و کسانی که به او کمک می‌کردند تلاش کرده بودند تا وسیله انفجاری را فعال کنند، اما منفجر نشده بود. او گفت هنوز مشخص نیست که چند نفر دیگر در این ماجرا نقش داشته اند.

او گفت: «ما هرگز در برزیل بمب نداشتیم.

(گزارش توسط گابریل استارگاردتر؛ ویرایش توسط هاوارد گولر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.