وزیر جاناتان ویلکینسون بیانیه ای را در 54 مین جلسه هیئت بین دولتی تغییرات آب و هوا (IPCC-54) صادر کرد

[ad_1] 9 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو “من می خواهم از هیاتی که در پنجاه و پنجمین نشست گروه بین المللی تغییرات آب و هوایی از 26 جولای تا 6 آگوست شرکت کردند تشکر کنم. تحلیلگران سیاست ، دانشمندان و مدیران ارشد محیط زیست و تغییرات آب و هوا ، شیلات و اقیانوس ها

کد خبر : 96374
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
وزیر جاناتان ویلکینسون بیانیه ای را در 54 مین جلسه هیئت بین دولتی تغییرات آب و هوا (IPCC-54) صادر کرد

[ad_1]

9 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو

“من می خواهم از هیاتی که در پنجاه و پنجمین نشست گروه بین المللی تغییرات آب و هوایی از 26 جولای تا 6 آگوست شرکت کردند تشکر کنم. تحلیلگران سیاست ، دانشمندان و مدیران ارشد محیط زیست و تغییرات آب و هوا ، شیلات و اقیانوس ها و منابع طبیعی کانادا و همچنین نمایندگان سه سازمان ملی بومی ، نماینده کشور ما در IPCC-54 بودند که 195 کشور در آن شرکت کردند. مشارکت آنها به تدوین خلاصه ای برای سیاست گذاران بخش در گزارش ارزیابی ششم IPCC با عنوان علوم فیزیکی مبنای تغییرات آب و هوا کمک کرد.

“گزارش گسترده IPCC دارای پیامدهای بین المللی بدون تردید است. اما اینجا در خانه نیز اهمیت دارد. کانادا تقریباً دو برابر نرخ جهانی گرم می شود. بخش هایی از غرب و شمال کانادا با سه برابر متوسط ​​جهانی گرم می شوند. دانشمندان ارتباط روشنی بین تغییرات آب و هوا و حوادث آب و هوایی مکرر و قوی از جمله امواج گرما ، آتش سوزی ، سیل و از دست دادن یخ دریا ایجاد کرده اند.

“من شک ندارم که یافته های گزارش IPCC بر مذاکرات کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد در COP26 در ماه نوامبر تأثیر خواهد گذاشت. این گزارش به وضوح نشان می دهد که ما در زمان حساسی برای اقدامات بین المللی آب و هوا قرار داریم. این علم نشان می دهد که بسیار مهم است که کشورها برای مقابله با تغییرات آب و هوایی تلاش بیشتری کنند ، هدف خود را از توافقنامه پاریس برای محدود کردن گرمایش زمین به 1.5 درجه سانتیگراد حفظ کرده و این کار را در یک زمان بندی سریعتر انجام دهند.

از سال 2015 ، کانادا برای جلوگیری از بدترین تأثیرات تغییرات آب و هوایی اقدامات اقلیمی تهاجمی انجام داده است. دولت کانادا متعهد است که به طور مداوم جاه طلبی خود را در طول زمان ، با پیروی از بهترین علم موجود برای ایجاد محیطی سالم و اقتصادی سالم برای نسل های بعدی ، افزایش دهد.

کانادا به بیش از 120 کشور جهان-از جمله همه کشورهای گروه 7-ملحق شده است تا متعهد شوند که تا سال 2050 به انتشار خالص صفر برسند. دستیابی به آلاینده های خالص صفر چیزی است که گزارش IPCC تأکید می کند که اگر ما بخواهیم 1.5C را در دسترس نگه داریم ، جهان باید به آن برسد.

“در آوریل 2021 ، کانادا اعلام کرد که مشارکت ملی تعیین شده (NDC) خود را تحت توافقنامه پاریس برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای 40 تا 45 درصد زیر سطوح 2005 تا سال 2030 ، در مسیر صفر خالص ، اعلام کرده است. کانادا همچنین فاز بعدی سرمایه گذاری های خود در زمینه تامین آب و هوا برای کمک به کشورهای در حال توسعه را اعلام کرد و سهم قبلی خود را تا 5.3 میلیارد دلار در پنج سال آینده دو برابر کرد.

“مبارزه با تغییرات آب و هوایی تنها در مورد کاهش انتشار گازهای گلخانه ای برای جلوگیری از افزایش گرمایش جهانی و استفاده از فرصت های اقتصادی که اقدامات اقلیمی ارائه می دهد ، نیست. همچنین مستلزم سازگاری با تغییرات جاری است که نمی توانیم از آن جلوگیری کنیم. به همین منظور ، دولت کانادا به سرمایه گذاری در زمینه سلامت و ایمنی کانادایی ها و جوامع آنها از ساحل به ساحل به ساحل ادامه می دهد.

“اجرای کامل برنامه اقلیمی دولت و دستیابی به NDC به روز کانادا برای کاهش انتشارات مطابق با آنچه که علم می گوید لازم است و اطمینان از موقعیت مناسب کشور برای استفاده از فرصت های اقتصادی قابل توجه در ارتباط با شکوفایی کم کربن اقتصاد جهانی.

“دولت به همکاری با کانادایی ها برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، اقدامات لازم برای جلوگیری از آسیب ناشی از تغییرات آب و هوایی و ایجاد رونق اقتصادی در تمام مناطق کشور ادامه خواهد داد.”

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.