وزیر تندرو صهیونیست: شهرک‌سازی در غزه امنیت را به ارمغان می‌آورد!

[ad_1] اسحاق واسرلاوف، وزیر توسعه النقب و الجلیل در کابینه رژیم صهیونیستی گفت: «بازگشت به نوار غزه امنیت را به همراه خواهد داشت. کسانی که می‌گفتند جداسازی باعث صلح می‌شود، اشتباه کردند و این یک تصحیح تاریخی است. در زمان جداسازی گفتند این امر برای امنیت مفید است. مخالفان این کار را انجام داده‌اند. شما

کد خبر : 460841
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۳:۱۷
وزیر تندرو صهیونیست: شهرک‌سازی در غزه امنیت را به ارمغان می‌آورد!

[ad_1]

اسحاق واسرلاوف، وزیر توسعه النقب و الجلیل در کابینه رژیم صهیونیستی گفت: «بازگشت به نوار غزه امنیت را به همراه خواهد داشت. کسانی که می‌گفتند جداسازی باعث صلح می‌شود، اشتباه کردند و این یک تصحیح تاریخی است. در زمان جداسازی گفتند این امر برای امنیت مفید است. مخالفان این کار را انجام داده‌اند. شما باید در هر مکانی که ترس از کنترل عناصر “تروریستی” وجود دارد، مستقر شوید.»

وی در ادامه افزود باید بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی میان بنی گانتس، عضو کابینه جنگ و ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی یکی را انتخاب کند؛ «اگر آتش‌بس برقرار شود، آن وقت کابینه‌ (نتانیاهو) هم وجود نخواهد داشت. امنیت شهروندان صهیونیستی از هر مسئله سیاسی مهم‌تر است.»

عصر یکشنبه صدها تن از شهروندان صهیونیست در جریان کنفرانسی که در شهر قدس اشغالی برگزار شد، خواستار شهرک‌سازی در غزه و بخش شمالی کرانه باختری شدند.

این طرح صهیونیستی با واکنش‌های بسیاری مواجه شد. از جمله، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین هدف از برگزاری کنفرانس دعوت به شهرک‌سازی را تاکید بر اشغالگری و شهرک‌سازی با هدف شعله‌ور کردن آتش درگیری و ملتهب کردن کل منطقه و به منزله به چالش کشیدن حکم دیوان بین‌المللی دادگستری دانست.

این وزارتخانه اعلام کرد، نشست استعمارگرایانه در قدس به منزله به چالش کشیدن آشکار حکم دیوان بین‌المللی دادگستری و تحریک آشکار علیه کوچاندن اجباری فلسطینی‌هاست. وزارت خارجه فلسطین در بیانیه خود این نشست را که با شعار ازسرگیری شهرک‌سازی‌ها در نوار غزه و شمال کرانه باختری اشغالی و با مشارکت ۱۱ وزیر و ۱۵ نماینده کنست از ائتلاف راست حاکم برگزار شد، به شدت محکوم کرد.

310310

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.