وزیر بیبو و وزیر پاپهام با کشاورزان آسیب دیده توت در منطقه Abbotsford ملاقات کردند.

[ad_1] 10 دسامبر 2021 – Abbotsford، BC – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا محترم ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، به بریتیش کلمبیا سفر کرد تا با کشاورزان بریتیش کلمبیا ملاقات کند و از چگونگی تأثیر سیل شدید اخیر و رانش زمین در استان بر عملکرد مزرعه، خانواده ها و معیشت

کد خبر : 140863
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۲۱
وزیر بیبو و وزیر پاپهام با کشاورزان آسیب دیده توت در منطقه Abbotsford ملاقات کردند.

[ad_1]

10 دسامبر 2021 – Abbotsford، BC – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

محترم ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، به بریتیش کلمبیا سفر کرد تا با کشاورزان بریتیش کلمبیا ملاقات کند و از چگونگی تأثیر سیل شدید اخیر و رانش زمین در استان بر عملکرد مزرعه، خانواده ها و معیشت مطلع شود.

وزیر بیبو با لانا پاپهام وزیر کشاورزی، غذا و شیلات بریتیش کلمبیا از مناطق سیل زده دره فریزر در بریتیش کلمبیا بازدید کرد. وزیران بیبو و پاپهام از مزارع آسیب دیده از جمله مزارع لبنیات و طیور و یک کارخانه شراب سازی بازدید کردند، جایی که آنها مستقیماً تأثیرات گسترده سیل شدید و رانش زمین را بر بخش کشاورزی مشاهده کردند.

وزیر بیبو همچنین با کشاورزان محلی صحبت کرد. او شنید که چگونه این رویدادها بسیاری از مزارع قبل از میلاد را ویران کرد و همچنین داستان های شجاعت و انعطاف پذیری و نحوه همکاری خانواده های مزرعه در مواجهه با ناملایمات را شنید.

دولت ها به همکاری و تعامل با این بخش و رهبران بومی برای درک تأثیر کامل سیل و رانش زمین ادامه می دهند تا حمایت لازم را برای کمک به بهبود و برنامه ریزی برای آینده ارائه دهند.

دولت های کانادا و بریتیش کلمبیا همچنان در کنار کشاورزان و جوامعی هستند که تاثیرات شرایط آب و هوایی شدید را احساس می کنند. هفته گذشته، دولت فدرال و استانی یک میزگرد صنعتی با نمایندگان کشاورزی بریتیش کلمبیا برگزار کردند تا در مورد حمایت فوری و بلندمدت از کشاورزی و صنایع غذایی کشاورزی، از جمله درخواست اخیر استانی برای راه اندازی ارزیابی مشترک تحت چارچوب بازیابی کشاورزی، بحث کنند.

مقامات فدرال و استانی با نهایت فوریت برای تکمیل ارزیابی مشترک و کمک به تولیدکنندگان با هزینه های فوق العاده خود کار می کنند. در حال حاضر ارتباط با گروه های کالایی خاص استانی برای تعیین این هزینه ها در حال انجام است. برنامه نویسی تحت AgriRecovery به محض تکمیل آن ارزیابی ها و طراحی برنامه اجرا می شود.

نخست وزیر جاستین ترودو و نخست وزیر بریتیش کلمبیا، جان هورگان، اخیراً کمیته ای متشکل از وزرای فدرال و استانی را اعلام کردند که با هم و با رهبری بومی برای هدایت حمایت فوری و مداوم از خانواده ها، مشاغل، کشاورزان و جوامع بریتیش کلمبیا کار خواهند کرد. توسط رویدادهای شدید آب و هوایی

وزیر بیبو همچنین بر کار پرسنل نیروهای مسلح کانادا که از اواسط نوامبر برای کمک به کشاورزان برای نجات دام‌ها، تامین غذا برای جوامع منزوی، کمک به تعمیر زیرساخت‌های حیاتی و کمک به حرکت زنجیره تامین در زمین حضور داشتند، تاکید کرد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.