وزیر بیبو و وزیر مک آلی با ویلساک وزیر کشاورزی ایالات متحده دیدار کردند

[ad_1] 27 ژانویه 2022 – واشنگتن دی سی – کشاورزی و غذای کشاورزی کانادا امروز وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، ماری کلود بیبو و لارنس مک آلی، وزیر امور کهنه سربازان و معاون وزیر دفاع ملی، عضو مجلس ژاکت کش باف پشمی با وزیر کشاورزی ایالات متحده تام ویلساک دیدار کردند. در واشنگتن، جایی که

کد خبر : 161755
تاریخ انتشار : جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۶:۴۶
وزیر بیبو و وزیر مک آلی با ویلساک وزیر کشاورزی ایالات متحده دیدار کردند

[ad_1]

27 ژانویه 2022 – واشنگتن دی سی – کشاورزی و غذای کشاورزی کانادا

امروز وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، ماری کلود بیبو و لارنس مک آلی، وزیر امور کهنه سربازان و معاون وزیر دفاع ملی، عضو مجلس ژاکت کش باف پشمی با وزیر کشاورزی ایالات متحده تام ویلساک دیدار کردند. در واشنگتن، جایی که وزیر ویلساک دستورالعمل روشنی را به سرویس بازرسی سلامت حیوانات و گیاهان وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) ارائه کرد تا به سرعت با تجزیه و تحلیل ریسک صادرات سیب زمینی جدولی PEI به پورتوریکو و قاره آمریکا ادامه دهند.

در این جلسه، وزرای بیبو و مک‌آولی بر اهمیت بازگرداندن دسترسی به بازار سیب‌زمینی PEI برای کانادا و جزیره‌نشینان تأکید کردند و در عین حال بر فوریت این وضعیت تأکید کردند. وزرای کانادا ابراز اطمینان کردند که تجارت سیب‌زمینی ذخیره‌سازی با اقدامات فعلی کاهش خطر، مانند حصول اطمینان از اینکه سیب‌زمینی‌ها از مزارع غیرمحدود تهیه می‌شوند، شسته شده، درجه‌بندی شده و با بازدارنده جوانه‌ها درمان می‌شوند، ایمن است. وزیر ویلساک در مورد چالش ها ابراز درک کرد و بر اهمیت رویکرد مبتنی بر علم در حل این موضوع تاکید کرد.

وزرا از ایالات متحده حمایت کردند که به عنوان اولین گام، بازگرداندن تجارت سیب زمینی موجود در سفره، به ویژه به پورتوریکو و همچنین قاره آمریکا را در اولویت قرار دهد، با توجه به اینکه این نوع سیب زمینی خطر ناچیزی برای انتقال زگیل سیب زمینی دارد. سیب زمینی استوک نیز بیشترین سهم از صادرات سیب زمینی تازه PEI به ایالات متحده را نشان می دهد.

وزیر بیبو همچنین بر تعامل گسترده بین دو کشور برای حل این موضوع تاکید کرد و در مورد تلاش‌های جاری آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA) برای ارائه داده‌ها و اطلاعات علمی مورد نیاز USDA صحبت کرد. وزیر اطمینان داد که اطلاعات ارائه شده به وزارت کشاورزی ایالات متحده به سرعت بررسی خواهد شد. وزیر ویلساک همچنین تایید کرد که تصمیم در مورد پورتوریکو تا کمتر از دو هفته دیگر اتخاذ خواهد شد.

وزیران بیبو و مک آلی و وزیر ویلساک موافقت کردند که از نزدیک در مورد سیب زمینی PEI درگیر باشند.

علاوه بر این، وزیر Bibeau و وزیر Vilsack از این فرصت استفاده کردند و بر اهمیت همکاری مشترک برای رسیدگی به تغییرات آب و هوا و پایداری زیست محیطی در بخش کشاورزی تاکید کردند و در مورد سهمیه بندی نرخ تعرفه لبنیات (TRQs) بحث کردند. آنها متعهد شدند برای مقابله با چالش های زنجیره تامین، با تمرکز بر حمل و نقل و زیرساخت های حیاتی، با یکدیگر همکاری کنند.

ما را دنبال در توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و لینکدین
وب سایت: کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.