وزیر بیبو ماه سواد کشاورزی کانادا را با حمایت از نسل بعدی کشاورزان کانادا جشن می گیرد.

[ad_1] 2 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا جوانان و کشاورزان جوان آینده بخش کشاورزی و کشاورزی کانادا هستند. دولت کانادا با برقراری ارتباط مستقیم جوانان با کشاورزان برای یادگیری نحوه تولید غذای ما و نشان دادن نقش حیاتی کشاورزان در سیستم غذایی ما، به الهام بخشیدن و

کد خبر : 173338
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
وزیر بیبو ماه سواد کشاورزی کانادا را با حمایت از نسل بعدی کشاورزان کانادا جشن می گیرد.

[ad_1]

2 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

جوانان و کشاورزان جوان آینده بخش کشاورزی و کشاورزی کانادا هستند. دولت کانادا با برقراری ارتباط مستقیم جوانان با کشاورزان برای یادگیری نحوه تولید غذای ما و نشان دادن نقش حیاتی کشاورزان در سیستم غذایی ما، به الهام بخشیدن و ساختن نسل بعدی کشاورزان جوان برای تضمین کشاورزی قوی و پایدار در کانادا کمک می کند. بخش

برای شروع ماه سواد کشاورزی کانادا (CALM)، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، مبلغ 415000 دلار را برای حمایت از کشاورزی در کلاس درس کانادا (AITC-C) اعلام کرد. CALM که هر ساله در ماه مارس جشن گرفته می‌شود، دانش‌آموزان را تشویق می‌کند تا در مورد داستان خارق‌العاده کشاورزی و غذای کانادا بیاموزند و جشن بگیرند.

در جشن CALM، AITC-C میزبان تور بزرگ مزرعه کانادایی است، یک تجربه یادگیری جذاب که به دانش آموزان فرصتی می دهد تا از طریق تعامل مجازی با کشاورزان واقعی، در مورد صنعت کشاورزی کانادا بیاموزند. تور بزرگ مزرعه کانادا شامل یک سفر میدانی مجازی با 11 تور مزرعه زنده با تمرکز بر تنوع کالاها در سراسر کانادا در طول ماه مارس است.

AITC-C تا 55000 دلار از طریق برنامه جدید ارتباطات کشاورزی فدرال برای حمایت از فعالیت های مربوط به تورهای مزرعه مجازی دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، AITC-C همچنین نزدیک به 360,000 دلار تحت برنامه AgriDiversity دریافت خواهد کرد تا طرح thinkAG خود را گسترش دهد، که برای کمک به دانش‌آموزان کانادایی در یادگیری و برانگیختن علاقه به فرصت‌های شغلی متنوع و هیجان‌انگیز در کشاورزی طراحی شده است.

دولت کانادا متعهد به افزایش آگاهی، درک و قدردانی از کشاورزی در میان جوانان کانادایی است. ابتکاراتی مانند AITC-C کلاس‌های درس را با کشاورزان و افرادی که به کشاورزی و غذا علاقه دارند به هم متصل می‌کنند تا دانش‌آموزان و معلمان بتوانند از طریق جلسات اطلاعاتی، رویدادهای آموزشی و مواد برنامه‌ای برای مربیان کانادایی به طور مستقیم در مورد این بخش بیاموزند. این ابتکارات به دانش‌آموزان آموزش‌های ارزشمندی در مورد نحوه رسیدن غذایشان به میزشان ارائه می‌دهد و فرصت‌هایی را برای الهام بخشیدن به رهبران جوان آینده در این بخش ایجاد می‌کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.