وزیر بلر فعالیت های هفته آمادگی اضطراری را برجسته می کند

[ad_1] 6 مه 2022اتاوا، انتاریو از آنجایی که چشم انداز طبیعی، اجتماعی و فناوری کانادا همچنان در حال تکامل است، تقویت آمادگی اضطراری و انعطاف پذیری کانادایی ها همچنان از اولویت های دولت کانادا است. امروز، بیل بلر محترم، رئیس شورای خصوصی ملکه برای کانادا و وزیر آمادگی اضطراری، اولین هفته آمادگی اضطراری (هفته EP)

کد خبر : 203482
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۵۶
وزیر بلر فعالیت های هفته آمادگی اضطراری را برجسته می کند

[ad_1]

6 مه 2022
اتاوا، انتاریو

از آنجایی که چشم انداز طبیعی، اجتماعی و فناوری کانادا همچنان در حال تکامل است، تقویت آمادگی اضطراری و انعطاف پذیری کانادایی ها همچنان از اولویت های دولت کانادا است.

امروز، بیل بلر محترم، رئیس شورای خصوصی ملکه برای کانادا و وزیر آمادگی اضطراری، اولین هفته آمادگی اضطراری (هفته EP) را در سمت جدید خود منعکس کرد. وزیر بلر و یاسر نقوی، وزیر پارلمانی این هفته را با یک پیام ویدئویی به کانادایی ها آغاز کردند.

هفته آمادگی اضطراری همه چیز در مورد کانادایی ها است و نشان می دهد که چگونه هر یک از ما می توانیم سهم خود را برای آماده شدن برای هر چیزی انجام دهیم. از دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه ساخت کیت اضطراری گرفته تا منابع آنلاین که جزئیات اقدامات لازم را در صورت وقوع سیل، آتش‌سوزی یا طوفان انجام می‌دهند، این هفته بر ارائه ابزارهایی که به مردم برای ایمن نگه داشتن خود و عزیزانشان نیاز دارند متمرکز شد.

در 3 می، وزیر بلر برای دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت اضطراری در دانشگاه رویال رودز در ویکتوریا، بریتیش کلمبیا سخنرانی کرد. وزیر در اظهارات خود تأکید کرد که آمادگی، واکنش و توانایی های بازیابی قوی در کانادا مستلزم همکاری قوی بین دولت های فدرال، استانی و منطقه ای، شرکای بومی و سازمان های غیردولتی (NGO) است. وی همچنین از ایثارگری آنها در این زمینه تشکر کرد و برای آنها در آینده در این صنعت آرزوی موفقیت کرد.

در همان روز، یاسر نقوی، دبیر پارلمانی رئیس شورای خصوصی ملکه و وزیر آمادگی اضطراری و عضو پارلمان مرکز اتاوا، و سامیر زوبری، عضو پارلمان پیروفاندز-دلارد، از سایت‌های سیل در سال‌های 2017 و 2019 در پیرفوندز بازدید کردند. -راکسبورو، کبک و با اعضای جامعه، صاحبان مشاغل، داوطلبان و رهبران شهرداری ملاقات کرد. نمایندگان پارلمان همچنین به روز رسانی در مورد ادامه کار دولت برای پیشبرد کاهش سیل در کانادا ارائه کردند.

در 4 ماه مه، وزیر بلر توسط رهبران سازمانی از صلیب سرخ کانادا، ارتش نجات، انجمن داوطلبان جستجو و نجات کانادا (SARVAC) و آمبولانس سنت جان همراه شد تا مبلغ 150 میلیون دلار برای این سازمان اعلام کند. حمایت از نیروی کار بشردوستانه برای واکنش به COVID-19 و سایر موارد اضطراری در مقیاس بزرگ برنامه (HWF). این بودجه به حمایت از NGOها برای ایجاد ظرفیت، پاسخگویی به شرایط اضطراری و ایمن نگه داشتن جوامع کمک خواهد کرد.

همچنین در 4 می، هشدارهای آزمایشی اضطراری در استان ها و مناطق شرکت کننده در سراسر کانادا از طریق تلویزیون، رادیو و تلفن های بی سیم صادر شد. سیستم هشدار عمومی ملی یک ابزار ایمنی عمومی حیاتی است که قادر به ارائه هشدارهای فوری و نجات جان مردم در مواقع اضطراری است.

در 5 می، وزیر بلر از سالن مته میدان کارتیه بازدید کرد تا با کامرون هایلندر اتاوا صحبت کند. در این مراسم، وزیر از اعضای نیروهای مسلح کانادا برای پاسخگویی به درخواست‌های کمک در سراسر کشور تشکر کرد و از خدمات آنها به کانادایی‌ها صمیمانه تشکر کرد.

علاوه بر این، وزیر Bibeau از سرمایه گذاری 3 میلیون دلاری در دو پروژه کشاورزی خبر داد که به بهبود مدیریت اضطراری در این بخش کمک می کند و ارزیابی خطر و استراتژی هایی را برای کاهش شیوع بیماری در حیوانات ایجاد می کند.

برای پایان این هفته، وزیر بلر و نقوی خطاب به مقامات دپارتمان در دفتر شورای خصوصی و امنیت عمومی کانادا از آنها به خاطر کارهایی که در فضای مدیریت اضطراری انجام می‌دهند و تعهدشان برای ایمن‌تر کردن کانادا و انعطاف‌پذیری بیشتر در برابر شرایط اضطراری تشکر کردند. هر روز.

در طول هفته، سازمان‌های مدیریت اضطراری، داوطلبان، ذینفعان و کانادایی‌ها به گفتگوی آنلاین درباره معنای آمادگی برای شرایط اضطراری پیوستند.

وزیر بلر از طرف نخست وزیر جاستین ترودو و دولت کانادا می‌خواهد قدردانی و قدردانی خود را از همه اولین پاسخ دهندگان ما و کسانی که در زمینه مدیریت اضطراری کار می‌کنند ابراز کند. این افراد شجاع هر روز در کنار کانادایی‌ها هستند و در مواجهه با یک بیماری همه‌گیر، آتش‌سوزی‌های تاریخی، سیل و هر رویداد فاجعه‌باری در این بین، برای همه ما گام برداشته‌اند. متشکرم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.